نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 26 شهریور 1396
ساعت 21:53

تصاویر جدیدی از بسته‌الحاقی Not a Hero بازی Resident Evil 7 منتشر شد

5 از 5

چند اسکرین‌شات جدید از بسته‌الحاقی Not a Hero به بیرون درز کرد

لحظاتی قبل، کمپانی کپکام تعدادی تصاویر جدید از بسته‌الحاقی Not a Hero بازی Resident Evil 7 را قبل از نمایشگاه TGS منتشر کرد. در این DLC، بازیکنان در نقش کارکتر کهنه‌کار این سری یعنی «کریس ردفیلد» قرار می‌گیرند. با توجه به تصاویر منتشر شده، یک اسکرین‌شات از حالت اول-شخص کریس و یک تصویر هم از نمای پشت‌سر این کارکتر را می‌توانیم مشاهده کنیم. وقایع این DLC پس از پایان RE7 روایت خواهد شد که بصورت رایگان برای تمامی کارکترها در دسترس خواهد بود.

اوایل این ماه کپکام نسخه ویژه Resident Evil 7: Biohazard Gold Edition را معرفی کرد. این ورژن شامل بازی اصلی، سیزن پس و محتوای اضافه‌ایی که «End of Zoe» نام دارد، می‌شود. محتوای End of Zoe برای کسانی که سیزن‌پس بازی را خریداری کرده باشند، رایگان است. (برای کاربران عادی 14.99$ قیمت‌گذاری شده است)

کپکام همینطور مدتی قبل انتشار نسخه اول و دوم بازی Resident Evil Revelations را برای پلتفورم نینتندو سوییچ تایید کرد. همچنین، ریمستر نسخه اول این عنوان اواخر ماه قبل برای PS4 و XB1 روانه بازار شد.

Resident Evil 7: Biohazard در حال حاضر برای PS4,XB1 و PC در دسترس است. نسخه The Gold Edition بازی هم در تاریخ 21 آذر عرضه خواهد شد.

Resident Evil 7 Not a Hero Chris

Resident Evil 7 Not a Hero HUD

Resident Evil 7 Not a Hero

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.