نویسنده: FariD پنج شنبه، 12 آذر 1394
ساعت 08:44

نسخه ریمستر Resident Evil 6 مطمئنا به زودی به صورت رسمی منتشر خواهد شد

4.5 از 5

در یکی از سایت های نمره دهی استرالیایی، بازی Resident Evil 6 برای کنسول های PS4 و Xbox One مجدداً مورد برآورد و امتیازدهی قرار گرفته است.

این نمره دهی جدید که بازی را «چندپلتفرمه» می داند، به طور صریح کنسول های نسل حاضر سونی و مایکروسافت را مورد اشاره قرار نمی دهد، اما مطمئناً غیر از PS4 و Xbox One پلتفرم دیگری برای ریمستر این بازی اکشن-ترسناک منتشرشده در سال 2012 وجود ندارد. این موضوع، در کنار نمره دهی به این بازی در یک سایت کره ای در چند هفته پیش، به علاوه تعهد شرکت کپکام به تولید ریمسترهای HD از بازی های پیشین، احتمال شنیدن خبری رسمی مبنی بر ارائه نسخه ریمسترشده Resident Evil 6 را تقویت می کند.

عنوان Resident Evil 6 نخستین بار برای کنسول های PS3 و Xbox 360 و نیز کامپیوترهای خانگی عرضه و نقد و بررسی های مختلفی درباره آن نوشته شد. داستان این بازی به چند سال پس از Resident Evil 5 مربوط می شود و در آن سه روایت مختلف اتفاق می افتد. هر روایت مشتمل بر بازی مشارکتی (کوآپ) بین دو شخصیت است: شخصیت های لئون و هلنا، جیک و شری، و بالاخره کریس و پیرز. سناریوی دربردارنده لئون همخوانی بیشتری با عناصر کلاسیک عناوین قبلی این بازی دارد (هرچند که ممکن است برخی نظر دیگری داشته باشند)؛ سناریوی کریس بر عناصر اکشن محور، که در عناوین اخیر بیشتر دیده می شود، اتکای قابل توجه تری دارد؛ و مراحل مربوط به جیک با ترکیب کردن نبرد پنجه در پنجه با شوتینگ سوم شخص، هیجان جدیدی را در این سری بازی به وجود آورد.

شاید کپکام صلاح بداند که هنوز درباره Resident Evil 6 سکوت اختیار کند، اما نباید فراموش کرد که سال 2016 برای این سری بازی، سال پراهمیتی خواهد بود، چرا که سری Resident Evil در تاریخ سوم فروردین 1395، بیستمین سالگرد خود را جشن خواهد گرفت. این غول بزرگ ژاپنی صنعت نرم افزار، تعدادی پروژه ریمستر را در حال ساخت دارد، از جمله Resident Evil Zero HD Remaster و بازی انحصاری Resident Evil Umbrealla Corps برای PS4 و نیز یک نسخه کاملاً بازسازی شده از Resident Evil 2. در حالی که Resident Evil 7 به طور رسمی اعلام نشده است، شایعاتی قوی مبنی بر توسعه آن در حال حاضر وجود دارد، و سال آینده قطعا می تواند بهترین زمان برای رونمایی از جدیدترین عنوان این سری باشد. همچنین می توانیم بعدها منتظر ارائه عنوانی از این سری در دستگاه واقعیت مجازی پلی استیشن باشیم.

FariD | اخبار | 03/12/2015
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    هرچند که ممکن است برخی نظر دیگری داشته باشند

    بنظر شخصی من فقط 30 دقیقه ی ابتدائی بازی با Leon شبیه به بازی های سری کلاسیک بود که واقعا خوب بود . به محضی که از ساختمان خارج میشد تبدیل میشد به شورش در شهر با طعم زامبی شکارچی :nothi:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.