نویسنده: FariD پنج شنبه، 12 آذر 1394
ساعت 07:59

نسخه آزمایشی چندنفره Uncharted 4 از امشب در دسترس قرار می گیرد

4.5 از 5

شعبه اروپایی شرکت سونی (SCEE) در حساب توییتر خود اعلام کرده است که نسخه آزمایشی چندنفره (بتا) عنوان Uncharted 4: A Thief's End از ساعت 8:30 امشب دوازدهم آذر، صرفاً برای دارندگان عنوان Uncharted: The Nathan Drake Collection، بر روی کنسول PS4 قابل دریافت است.

قبلاً گفته شده بود که این نسخه قرار است در تاریخ 4 دسامبر، یعنی روز جمعه در دسترس قرار بگیرد. حال دارندگان عنوان Uncharted Collection قادرند یک روز زودتر از موعد اعلام شده از این عنوان لذت ببرند. توسعه دهنده بازی Uncharted 4 یعنی شرکت ناتی داگ قبلاً در شبکه توییچ از جزئیات جدیدی درباره حالت چندنفره این بازی پرده برداشت. این استودیو همچنین مشخص کرد که نسخه بتای این بازی حجمی برابر 7 گیگابایت خواهد داشت و امکان پیش بارگذاری (pre-load) در آن وجود ندارد.

از بخش چندنفره Uncharted 4 به طور رسمی در کنفرانس خبری فستیوال هفته بازی های پاریس، که در ماه پیش برگزار شد، رونمایی شد. بعدتر اعلام شد که حالت آنلاین این بازی با کیفیت و فریم ریت 900p/60fps اجرا می گردد. ناتی داگ قبلاً اعلام کرده بود که حالت چندنفره این بازی «برخی را شگفت زده خواهد کرد»، اما با این حال تایید کرده بود که برنامه مشخصی برای DLC حالت تک نفره Uncharted 4 ندارد.

طبق برنامه قبلی قرار است Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ 28 اسفند به طور انحصاری برای PS4 عرضه شود. داستان این بازی به چند سال پس از رویدادهای سبق تحسین شده آن، یعنی Uncharted 3: Drake's Deception، مربوط می شود. در این بازی شاهد جستجوی گنج مربوط به یک دسته دزدان دریایی افسانه ای توسط شخصیت اصلی بازی یعنی نیتن دریک هستیم. سفر دور و دراز این شخصیت، او را به مکان های متنوعی از قبیل ماداگاسکار می کشاند و طی آن با برادر دیرینه اش، سم، مجدداً همراه می شود. همچنین النا فیشر و ویکتور سالیوان نیز در این سفر او را همراهی می کنند.

FariD | اخبار | 03/12/2015
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.