نویسنده: FariD چهارشنبه، 11 آذر 1394
ساعت 13:03

در بازی Tekken 7 برای PS4 دیگر ویژگی Tekken Tunes وجود نخواهد داشت

5 از 5

مدیر اصلی حامی پروژه Tekken 7 تایید کرده است که این بازی مبارزه ای به شدت مورد انتظار، قرار نیست ویژگی بسیار محبوب Tekken Tunes را در خود داشته باشد. این ویژگی در بازی Tekken Tag Tournament 2 که در سال 2012 برای PS3 روانه بازار شد معرفی گردید.

برای کسانی که از این ویژگی آگاه نیستند باید گفت که Tekken Tunes به بازیکنان اجازه می داد در حالی که TTT2 را بازی می کنند، به آهنگ های مربوط به خودشان گوش بسپارند. این ویژگی در بین هواداران این بازی محبوبیت فراوانی داشت. حال طبق گفته آقای کاتسوهیرو هارادا در حساب توییتر خود، به نظر می رسد که نسخه PS4ای بازی Tekken 7 شامل این ویژگی نخواهد بود.

آقای هارادا در این پست خود گفت: «استفاده از این ویژگی در حال حاضر امکان پذیر نیست. با به روز رسانی جدید سیستم عامل توسط شرکت سونی، مجبوریم خط مشی خود را تغییر دهیم». وی در ادامه عنوان کرد: «من مذاکره با سونی در این رابطه را ادامه می دهم. اما این کار، ساده نخواهد بود (به خصوص به خاطر مسائل امنیتی)».

گفتنی است که بازی Tekken 7 پیش از این در جشنواره هفته بازی های پاریس، برای کنسول های نسل حاضر رونمایی شد و همچنین به عنوان یکی از عناوین بی شماری که قرار است برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن عرضه شوند معرفی گردید. گفته شده است که نسخه PS4ای این بازی قرار است کاملترین نسخه آن باشد.

با توجه به این که اولین قسمت سری تیکن در سال 1994 برای دستگاه های آرکید عرضه شد، کمپانی Bandai Namco در سال پیش بیستمین سالگرد این سری بازی را جشن گرفت. این بازی پس از عرضه برای آرکید، به عنوانی قابل استفاده در پلی استیشن تبدیل شد و یکی از اولین بازی هایی بود که توانست بیش از یک میلیون نسخه برای این کنسول سونی بفروشد. سری دوم و سوم این بازی به نام های Tekken 2 و Tekken 3 به ترتیب در سال های 1996 و 1997 عرضه شد. هر دو این بازی ها نیز یک سال پس از ارائه برای دستگاه های آرکید، به نسخه های PS1 تبدیل شدند. Tekken 3 به یکی از پرفروش ترین بازی های این کنسول تبدیل شد و عنوان دومین بازی رایانه ای پرفروش سبک مبارزه ای در تمام زمان ها را از آن خود کرد.

این سری بازی با عناوینی از قبیل Tekken Tag Tournament و Tekken 4 و Tekken 5 به حیات خود در کنسول PS2 ادامه داد و بعدها نسخه های دیگری از این بازی در قالب Tekken 5: Dark Resurrection برای کنسول دستی PSP منتشر شد. نخستین تجربه این سری در کنسول PS3 با عنوان Tekken 6 در سال 2009 اتفاق افتاد و سه سال پس از آن Tekken Tag Tournament 2 برای این کنسول معرفی گردید. بازی هنوز منتشر شده Tekken 7 اولین نسخه از این سری مبارزه ای محبوب است که قرار است در کنسول های نسل حاضر تجربه شود. تا به امروز سری تیکن از زمان تولد خود توانسته است 44 میلیون نسخه از بازی های خود را در سطح جهان به فروش بفرساند.

FariD | اخبار | 02/12/2015
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 255
    تشکر: 194
    تشکرشده: 136
    پروفایل psn: MBEMPIREir
    رتبه لیدربرد psn: 48
    کنسول‌های بازی:

    حالا خودش بیاد بعد در مورد این ویژگی هاش صحبت کنن ، نمیشه؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: reza maleki
    حالا خودش بیاد بعد در مورد این ویژگی هاش صحبت کنن ، نمیشه؟

    خب از الان دارن اولتیماتوم میدن که وقتی بازی اومد و Tekken Tunes نداشت، هواداراش سروصداشون درنیاد ;)

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.