نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 07 آذر 1396
ساعت 21:46

هیدئو کوجیما: "فهمیدن داستان Death Stranding از روی تریلرها غیر ممکن است"

0 از 5

هیدئو کوجیما می‌گوید تنها با مشاهده‌ی تریلرها نمیتوان به داستان عنوان Death Stranding پی برد

Death Stranding اولین پروژه‌ی هیدئو کوجیما پس از ترک کونامی است. این بازیساز افسانه‌ای بازی جدیدش را در E3 2016 معرفی کرد و همان موقع بسیاری حدس میزدند که تا عرضه شدن Death Stranding زمان زیادی باقی مانده است.

اما اینطور که به نظر میرسد روند ساخت بازی بسیار سریعتر از آنچه که فکرش را میکردیم پیموده شده است. برخی منابع گفته‌اند که به زودی و با وارد شدن بازی به مرحله‌ی ویرایش، شاهد نمایشی از گیم‌پلی Death Stranding خواهیم بود. اطلاعات ما پیرامون بازی بسیار محدود است و فقط میتوانیم به تریلرها اکتفا کنیم. فهمیدن ماهیت داستان Death Stranding بسیار سخت است.

حتی خود هیدئو کوجیما نیز این موضوع را تایید کرده است. طبق صحبت‌های آقای کوجیما بازیکنان تنها با تماشای تریلرها قادر نخواهند بود که از داستان Death Stranding سر در بیاورند:

تنها با تماشای تریلرها نمیتوانید بفهمید که با چه نوع بازی طرف هستید و موضوع آن درباره‌ی چه چیزی است. Death Stranding یک بازی اکشن جهان باز است. می‌توانید به هرجا که دوست دارید بروید و تقریبا هرکاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید.

هیدئو کوجیما گفته است که گان‌پلی و سیستم تیراندازی بازی با آنچه که در بازیهای Uncharted و The Division دیده‌ایم مشابه است. وی همچنین تاکید کرد که Death Stranding یک بازی جهان باز اکشن است.

کوجیما اخیرا اعلام کرده بود که این بازی تا قبل از سال 2020 عرضه خواهد شد. پس احتمالا در یکی دو سال آینده نمایشی از گیم‌پلی بازی را خواهیم دید. از دیگر نکات قابل توجه میتوان به حضور دو بازیگر معروف یعنی Norman Reedus و Mads Mikkelsen در این عنوان اشاره کرد. همچنین قابل ذکر است که کوجیما در Death Sranding بر خلاف گذشته‌اش در کونامی، آزادی کاملی برای پیاده کردن ایده‌هایش دارد.

Death Stranding احتمالا اواخر سال 2018 یا اوایل 2019 عرضه خواهد شد. احتمالا جزییات بیشتری پیرامون این بازی در رویداد آتی PSX منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.