نویسنده: FariD دوشنبه، 16 آذر 1394
ساعت 08:41

نسخه بازسازی شده Final Fantasy VII در قالب چندین بخش ارائه خواهد شد

4 از 5

شرکت ناشر Square Enix در اقدامی بحث برانگیز اعلام کرد که نسخه بازسازی شده (ریمیک) بازی Final Fantasy VII در قالب چند بخش عرضه خواهد شد.

این کمپانی محبوب ژاپنی پس از عرضه نخستین تریلر شامل گیم پلی Final Fantasy VII، بیان کرد: «این بازی در چند بخش عرضه می شود و هر بخش تجربه منحصر به فرد خود را دارد».

هیچ جزئیات دیگری غیر از این منتشر نشده و لذا به طور قطع نمی توان گفت که منظور کمپانی این است که Final Fantasy VII قرار است به صورت اپیزودیک ارائه شود یا به فرم هنوز دیده نشده نقش آفرینی. اما چیزی که می توان به طور قطع بیان کرد این است که اگر Final Fantasy VII بخواهد به حساسیت ها و فلسفه طراحی خود وفادار بماند، تجسم این که یک مدل چندبخشه دقیقاً چطور کار خواهد کرد خیلی دشوار است؛ مگر این که موضوع چندبخشی شدن، کل دنیای Final Fantasy VII را در بر بگیرد، از جمله Dirge of Cerberus و Crisis Core، اما این کار آنقدر دور از انتظار است که بعید است چنین طرحی جدی گرفته شود.

محتمل ترین و قابل باورترین سناریو این است که Final Fantasy VII با ساختار اپیزودیک عرضه شود و شاهد ارائه قسمت های بازی با توالی نسبتاً سریعی از سوی Square Enix باشیم. با همه این ها، شرکت Square Enix قطعاً در هفته ها یا ماه های پیش رو موضع خود را به صورت شفاف اعلام خواهد کرد.

به نظر شما آیا ارائه نسخه بازسازی شده (ریمیک) یک بازی در قالب چند بخش، می تواند تجربه خوبی از بازی (به خصوص برای هواداران و دنبال کنندگان سری) به جای بگذارد؟

FariD | اخبار | 07/12/2015
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    آخه چه کاریه . Square Enix مثل اینکه از عرضه ی Life is Strange بصورت اپیزودیک خیلی خوشش آمده که میخواد عنوانی به بزرگی فاینال فانتزی 7 رو که اینهمه اعلام ساخت ریمیکش سر رو صدا بپا کرده اپیزودیک منتشر کنه
    پینوشت : البته ابراز ناراحتی بالا فرض بر اینکه منظورشون اپیزودیک بوده باشه درج شده .

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    آخه چه کاریه . Square Enix مثل اینکه از عرضه ی Life is Strange بصورت اپیزودیک خیلی خوشش آمده که میخواد عنوانی به بزرگی فاینال فانتزی 7 رو که اینهمه اعلام ساخت ریمیکش سر رو صدا بپا کرده اپیزودیک منتشر کنه پینوشت : البته ابراز ناراحتی بالا فرض بر اینکه منظورشون اپیزودیک بوده باشه درج شده .

    آره دیگه. البته از بین سناریوهای گفته شده، این محتمل ترین سناریو هست. امیدواریم اینطور نباشه...

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.