نویسنده: Mr.Berserk پنج شنبه، 08 بهمن 1394
ساعت 13:10

عنوان the Witness و مشکل بازی برای افراد کوررنگ

2 از 5

بازی The Witness که به خودی خود یک بازی معمایی نسبتا سخت بحساب میاد، بنظر میرسه کار رو برای افرادی که مشکل کور رنگی یا  مشکل شنوایی دارن سخت تر کرده .چندین پازل داخل بازی مبتنی بر استفاده از رنگ ها یا شنیدن صداهای مختلف طراحی شدن .سایت Kotaku  گزارش داده که بعضی از گیمرها بیشتر در قسمت Bunker بازی در تشخیص رنگها مشکل داشتن  .
رئیس ادیتورهای سایت با ارسال عکس زیر در توییتر از افرادی که مشکل کوررنگی دارن پرسیده که آیا میتونن تفاوت بین رنگها رو در این تصویر تشخیص بدن .

the witness colorblind

متاسفانه The Witness برای این افراد در قسمت تنظیمات گزینه ای قرار نداده و رئیس طراحان بازی آقای jonathan Blow به سایت kotaku گفته که تیم طراحی برای اصلاح  این سری پازل ها کاری نمیتونه بکنه ولی در عوض میشه مطمئن شد که  برای اتمام بازی نیازی به حل کردن این پازل ها وجود نداشته باشه
غیر از مشکل استفاده از رنگ و صدا بعضی از گیمرها هم  گفتن که به عارضه یا  بیماری حرکت ( Motion Sickness) دچار شدن.

پی نوشت :  بیماری حرکت  از ویکی پدیا
بیماری حرکت (به انگلیسی: Motion sickness) و یا بیماری سفر یک عارضه در حین مسافرت است که سیستم تعادلی گوش داخلی دچار تغییر می‌شود و عدم تطابق سیستم تعادلی گوش داخلی باعث ایجاد اقسام حفظ تعادلی بدن می‌شود. سرگیجه، تهوع و استفراغ و خستگی از نشانه‌های این بیماری حرکتی محسوب می‌شود. داروهایی مانند دیمن‌هیدرینات، سیناریزین و هیوسین در درمان این بیماری بکار می‌روند.

Mr.Berserk | اخبار | 28/01/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.