نویسنده: FariD دوشنبه، 12 بهمن 1394
ساعت 09:15

دسترسی به بتای Tom Clancy's The Division برای 24 ساعت دیگر تمدید شد

4 از 5

پس از آن که تعداد سرسام آوری از گیمرها سعی کردند که در بازه بتای The Division این بازی را تجربه کنند، حال شرکت یوبی سافت اعلام کرد که دسترسی به این نسخه را به مدت 24 ساعت دیگر تمدید می کند. این اطلاعات در فروم های یوبی سافت آمده است. چیزی که در این فروم بیان شده به شرح زیر است:

« در طی چند روز گذشته، شاهد هیجان قابل توجهی نسبت به این بازی بودیم، به طوری که خیلی از شماها در فهرست انتظار ثبت نام کرده بودید که شانس پیوستن به نسخه بتای بسته ما را داشته باشید. ما نهایت تلاش خود را کردیم که بیشترین بازیکن ممکن بتوانند به این نسخه بپیوندند، و در عین حال همگان تجربه راحت و سرراستی از این نسخه داشته باشند.»

«در ساعات اولیه امروز، اعلام کردیم که تا جای ممکن از بازیکنان موجود در لیست انتظار به علاوه افرادی که ضمانت دسترسی بخاطر پیش خرید بازی را دریافت کرده اند، در حال دعوت هستیم. ما ارسال دعوتنامه ها را آغاز کرده ایم و در این بین اولویت را به افرادی داده ایم که زودتر ثبت نام کرده اند»

«حال مایه مباهات است که این خبر را بدهیم که برای این که هرکسی که به نسخه بتا دسترسی دارد بتواند نهایت لذت را از این نسخه ببرد، مدت زمان دسترسی به این نسخه را برای تمام بازیکنان 24 ساعت دیگر تمدید کردیم. لذا سرورها تا ساعت 2:30 بعدازظهر (به افق زمانی ایران) روز سه شنبه 2 فوریه (13 بهمن) باز خواهند بود.»

«از تمامی شما بخاطر پشتیبانی حیرت انگیزتان سپاسگذاریم».

نسخه بتای The Division قرار بود در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن) به اتمام برسد. حال با اعلام این خبر تعداد بیشتری از بازیکنان، من جمله خودتان، می توانند از تجربه بازی در مرکز شهر منهتن لذت ببرند. اگر هم جزو افراد لیست انتظار بوده اید، امروز دسترسی بالقوه به این نسخه را خواهید داشت.

FariD | اخبار | 01/02/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.