نویسنده: FariD شنبه، 24 بهمن 1394
ساعت 11:40

دلایل کلیف بلژینسکی در رد همکاری در توسعه Silent Hills

5 از 5

آقای کلیف بلژینسکی، توسعه دهنده اسبق کمپانی Epic Games از واقعیتی پرده برداشت، مبنی بر این که زمانی هیدئو کوجیما برای همکاری در توسعه Silent Hills از او دعوت کرده بود.

آقای بلژینسکی، که شاید بیش از همه بخاطر کار در فرنچایز Gears of War شناخته شده باشد، طی مصاحبه ای که با Game Watcher انجام داده و آن را در صفحه حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده، گفت که در عین خوشحالی و تشکر از این که از او برای پیوستن به آن پروژه دعوت شده بود، این پیشنهاد را به دو دلیل رد کرده است.

اولاً این که رغبتی به کار در لس آنجلس نداشت (سال گذشته کمپانی Kojima Productions به شعبه ای در لس آنجلس توسعه پیدا کرد) چرا که هیچوقت هوادار شهر فرشتگان (City of Angels) نبوده است. دلیل دومش هم این بود که احساس می کرده در صورت پیوستن او به این پروژه، Silent Hill را به قهقرا می برد. البته این طراح بعدا اضافه کرد که هوادار بزرگی از یک IP جدید است.

عنوان Silent Hills یک پروژه مشارکتی بین تیم کوجیما و آقای گیلرمو دل تورو کارگردان هالیوودی بود. با این حال کونامی در بهار گذشته این پروژه را لغو کرد.

شرکت سونی در کنفرانس خبری Gamescom 2014 بازی Silent Hills را معرفی کرد و حتی دموی Playable Teaser یا P.T را به صورت دانلود رایگان در اختیار هواداران قرار داد تا بر روی کنسول PS4 تجربه کنند. متاسفانه همان دمو نیز دیگر قابل دسترسی نیست، چرا که سونی آن را از سرورهای خود حذف کرد و دانلود آن امکان پذیر نمی باشد.

هنوز معلوم نیست که چه آینده ای در انتظار فرنچایز Silent Hills باشد، هرچند که کونامی گفته است که به توسعه عناوین جدیدی در این فرنچایز ادامه خواهد داد.

FariD | اخبار | 13/02/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.