نویسنده: danial یکشنبه، 15 فروردين 1395
ساعت 02:26

نگاهی کوتاه به محتویات آپدیت 1.1 Division

0 از 5

آپدیت ۱.۱ که بزودی برای این عنوان منتشر خواهد شد ،  چندین قابلیت جدید به بازی اضافه می کند و تنوع بیشتری به بازی می بخشد.
حالت Incursion (تهاجم ):این حالت بازی شامل دو درجه سختی Hard و Challenging می باشد. سازندگان بازی پیشنهاد کرده اند با لباس و تجهیزات جنگی مناسب وارد درجه ی سختی challenging شوید . در این حالت بازی شما به همراهی دوستانتان به دنبال بدست آوردن آیتم های high-end و Gear set های مختلف هستید. این حالت بازی respawn ندارد و اگر کشته شوید باید از اول بازی را شروع کنید.
Gear set: چهار قسمت Gear set (لباس جنگی مخصوص) در این آپدیت برای بازیکنان در دسترس قرار می گیرد .اگر تمامی این قسمتها را بیابید talent بسیار قدرتمندی نیز  دریافت می کنید.این gear set ها در مکان های مختلف بازی مانند حالت Incursion  و dark zone  بدست می آیند.
Gear score (امتیاز ادوات جنگی) :هنگامی که به لول ۳۰ برسید درجه لباس و ادوات جنگی شما از حالت لول دار خارج شده و به حالت امتیازی تغییر پیدا می کند، همچنین challengeهای بازی نیز نیازمند امتیاز خاصی از ادوات جنگی برای انجام آنها می باشند.
قابلیتهای دیگری همچون مبادله تجهیزات در هنگام کشتن boss ها ، ماموریتهای روزانه و هفتگی جدید( که معمولا به کشتن چند تن از دشمنان ختم می شوند) نیز به بازی اضافه شده اند.
از دیگر افزوده های این آپدیت ، Death Cam می باشدکه با اضافه شدن این قابلیت بازیکنان می توانند پس از کشته شدن  هم تیمی های خود را دنبال کنند و مشکل ثابت بودن دوربین در محل کشته شدن بازیکن نیز بر طرف می شود.
امیدواریم Ubisoft با این آپدیت بتواند بازی را از یکنواختی خارج کند و تنوع لازم را به ارمغان بیاورد.

danial | اخبار | 02/04/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.