نویسنده: FariD یکشنبه، 15 فروردين 1395
ساعت 09:08

صحبت های کارگردان Final Fantasy XV در مورد نرخ فریم، تفاوت کنسولی، DLC و غیره

0 از 5

آقای Hajime Tabata کارگردان بازی Final Fantasy XV طی مصاحبه ای که Dengeki Online با او انجام داد، اطلاعات زیادی را در مورد این بازی و دموی اخیراً منتشرشده آن در اختیار عموم قرار داد و به جنبه هایی نظیر نرخ فریم، به روز رسانی های این دمو و غیره پرداخت.اولین چیزی که او به آن اشاره کرد این بود که با پیشبرد توسعه به سمت بازی نهایی، عملکرد بازی تا حد ممکن بهبود می یابد. در دموی این بازی موسوم به Platinum Demo، توسعه دهندگان رزولوشن دینامیک با کیفیت 1080p را به عنوان کران بالا معرفی کردند.
هدف این دمو نشان دادن نرخ فریم این بازی نبود، چرا که بیشتر می خواست بازیکنان بتوانند دنیای این بازی را تجربه کنند. بر خلاف نرخ فریم، بررسی چگونگی کار کردن رزولوشن دینامیک اولویت اول آن ها بود.
مشخصات دمویی که برای نسخه های PS4 و X1 ارائه شده است یکسان است تا اختلاف زیادی بین این دو پلتفرم وجود نداشته باشد. این بازی برای هر کنسول حتی الامکان بهینه می شود، اما این که بازی نهایی برای هر دو کنسول نسل هشت مشخصات یکسانی داشته باشد هنوز معلوم نیست.
تاباتا یک بار دیگر تصریح کرد که هیچ نسخه PC در نزدیکی تاریخ انتشار نسخه های کنسولی ارائه نمی شود و فقط زمانی که بازی بیرون بیاید، تیم توسعه در مورد نسخه احتمالی PC تحقیق و بررسی خواهند کرد و در صورت وجود، مشخصات بالاتری را برای آن در نظر خواهند گرفت.
همچنین متوجه شدیم که تنها وسیله نقلیه پرنده در این بازی Regalia است، حتی اگر سفارشی سازی وجود داشته باشد. از طرف دیگر، این وسیله بر روی آب حرکت نخواهد کرد و یک قایق منفک از خودرو برای این موضوع اختصاص دارد.
طبق گفته آقای تاباتا، این عنوان در نمایشگاه E3 قابل بازی خواهد بود و تیم توسعه دوست دارد تا حد ممکن، شانس تجربه بازی قبل از انتشار نهایی آن را به مشتریان بدهد، اما هیچ برنامه ای برای به روز رسانی دموی پلاتینیوم وجود ندارد. به عبارت دیگر، در بدو امر هیچ برنامه ای برای اپیزود Duscae 2.0 نیز وجود نداشت.
بالاخره این که او فکر می کند برای این بازی DLC وجود داشته باشد، هم نوع رایگان و هم نوع پولی، چرا که بر این باور است که کسانی که Final Fantasy XV را خریداری می کنند، می خواهند برای مدتی طولانی با آن سرگرم شوند.

 

FariD | اخبار | 03/04/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.