نویسنده: FariD شنبه، 25 ارديبهشت 1395
ساعت 11:47

نظر سونی درباره بازی محبوب Crash Bandicoot

4.75 از 5

طی مصاحبه ای که با آقای جیم رایان، مدیر عامل شعبه اروپایی سرگرمی های کامپیوتری سونی (SCEE) انجام شده است، وی تقاضای هواداران برای احیای یک سری جدید از قهرمان دهه 90 گیمرها، یعنی Crash Bandicoot را تصدیق کرد.
از آقای رایان سوال شد که آیا او به عنوان صاحب امتیاز این فرنچایز، از محبوبیت شخصیت کراش در بین هواداران آگاه است یا نه، و این که آیا احتمال بازگشت این جانور جعبه ترکان به پلی استیشن وجود دارد یا خیر. او در پاسخ گفت:
«ما قطعاً از تاثیرگذاری قابل توجه و حتی حرمت و احترامی که کراش قدرتمند دارد آگاهیم. اما در حال حاضر چیزی برای به روز رسانی در این حوزه در چنته نداریم».
کمپانی سونی هفته پیش تایید کرد که شرکت Activision کماکان حق و امتیاز 
Crash Bandicoot را در اختیار دارد، و کوچکترین احتمالات برای بازگشت شخصیت قهرمان این بازی در آینده نزدیک را رد کرد.گفتنی است که Crash Bandicoot توسط کمپانی قدرتمند ناتی داگ توسعه پیدا کرده و اولین بار در سال 1996 برای پلی استیشن منتشر شد. می توان گفت که این بازی به صورت غیررسمی نقشی که ماریو و سونیک برای پلتفرم های متبوعشان بازی کردند را برای پلی استیشن ایفا کرد. این استودیو قبل از ارائه نسخه Jak & Daxter این فرنچایز برای PS2، دو نسخه دیگر به اضافه یک بازی مسابقه ای به شدت محبوب را برای PS1 منتشر کرد.شخصیت کراش در دهه 2000 برای تعدادی عنوان دیگر و توسط توسعه دهنده های مختلف از جمله Eurocom و Vicarious Visions و Radical Entertainment و Traveller's Tales به میادین برگشت. آخرین پلتفرمر اصلی این سری، بازی Crash Bandicoot: Mind Over Mutant در سال 2008 بود.

FariD | اخبار | 14/05/2016
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 48
    تشکر: 26
    تشکرشده: 35
    کنسول‌های بازی:

    وای که چی بشه اگه دوباره بیاد این بازی :gr:

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    فقط نسخه هائی که برای PS1 توسط ناتی داگ ساخته شدن عالی بودن . اگر قرار هست این روباه دوستداشتنی برگرده باید ناتی داگ اون رو دوباره احیا کنه .

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.