نویسنده: FariD پنج شنبه، 07 مرداد 1395
ساعت 08:54

اقتباس از بازی Life is Strange در یک سری دیجیتالی جدید

0 از 5

استودیوهای Square Enix و Legendary Digital روز گذشته اعلام کردند که در حال تشکیل تیم برای اقتباس عنوان تحسین برانگیز Life is Strange در یک سری دیجیتالی هستند. هم توسعه و هم تولید این پروژه با همکاری آقایان دمیتری جانسون و دن جوونز از شرکت dj2 Entertainment انجام می شود؛ افرادی که در حال تولید فیلم در دست ساخت Sonic the Hedgehog نیز می باشند.

آقای گرگ سیگل، معاون ارشد ریاست بخش توسعه و تولید استودیوی Legendary Digital، در مورد این سری گفت:

«عنوان Life is Strange یکی از آن بازی های نادر است که کاراکترهای فوق العاده خوش ساخت و یک خط داستانی خوش طرح را با گیم پلی فوق سرگرم کننده ترکیب می کند. این بازی موفقیت خود را مرهون تخیلات اکشن بی نقص خود است. همکاری و شراکت با کمپانی های بزرگی نظیر Square Enix و Dontnod Entertainment و dj2 برای تبدیل دنیای Arcadia Bay (لوکیشن مورد استفاده در بازی LiS) و روح بخشیدن به آن به یک شیوه مهیج جدید، ما را به بالاترین سطح هیجان رسانده است».

گفتنی است که تمام 5 قسمت بازی Life is Strange در کنسول های نسل هفتم و هشتم و نیز کامپیوترهای شخصی قابل تجربه می باشد. اولین قسمت این بازی هم برای تمام این پلتفرم ها به صورت رایگان عرضه شده است و می توانید آن را از طریق استور مربوطه بر روی کنسول یا کامپیوتر خود دانلود کرده و لذت ببرید.

پ.ن: اکیدا توصیه می کنم بازی Life is Strange رو از دست ندید! این بازی از اون بازی هایی است که قبل از مرگ باید تجربه کرد!! نه فقط به خاطر گیم پلی و شخصیت پردازی، بلکه بخاطر درس های بزرگی که میده و فلسفه مهمی از زندگی که به بهترین نحو ممکن آموزش میده...

FariD | اخبار | 28/07/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.