نویسنده: FariD پنج شنبه، 07 مرداد 1395
ساعت 09:37

تاخیر در عرضه دستبند مخصوص بازی Pokemon Go

5 از 5

طی فقط چند هفته، بازی موبایلی Pokemon Go به سرعت تبدیل به یک پدیده شد و رشد حیرت انگیزی را در تعداد کاربران تجربه کرد. در این بین دستبند مخصوص این بازی موسوم به Pokemon Go Plus که یکی از مورد انتظارترین اکسسوری های این بازی هم محسوب می شود با تاخیر در عرضه مواجه شد و انتشار آن تا پاییز امسال به تعویق افتاد.

شعبه امریکایی کمپانی نینتندو در حساب توییتر خود اعلام کرد که عرضه دستبند Pokemon Go Plus که قرار بود در اواخر جولای منتشر شود تا سپتامبر (شهریور/مهر) به تعویق افتاده است. هیچ دلیل مشخصی برای این تاخیر از سوی نینتندو اعلام نشده است. این تاخیر ممکن است از مشکلات تولید ناشی شود یا به زمان بندی آپدیت ها و فیکس های این بازی مربوط باشد. خود بازی Pokemon Go هم از زمان عرضه تاکنون با مشکلات فنی متعددی مواجه شده است.

در توضیح دستبند Pokemon Go Plus باید بگوییم که این وسیله یک تجهیز همراه است که برای این بازی بر روی پلتفرمهای iOS و Android تعریف شده است. وقتی که یک بازیکن نزدیک یک PokeStop یا Gym باشد یا در محدوده مورد نظر برای شکار یک Pokemon باشد، این دستبند به لرزش درآمده و چراغش شروع به چشمک زدن می کند و لذا نیازی نیست که بازیکن همواره به صفحه موبایل خود خیره شود.

گفتنی است که بازی Pokemon Go هم اکنون برای سیستم عامل های iOS و Android در دسترس می باشد.

FariD | اخبار | 28/07/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.