نویسنده: FariD دوشنبه، 18 مرداد 1395
ساعت 09:07

نظر طراح بازی Tekken 7 در مورد کراس پلتفرم

5 از 5

آقای مایکل مورای طراح بازی Tekken 7 در واکنش به تقاضای یکی از هواداران در توییتر مبنی بر فراهم کردن امکان بازی بین پلتفرمی برای این عنوان، به او گفت که این خواسته را از شرکت سونی مطرح کند. چرا که به گفته او مایکروسافت پیش از این به طور عمومی علاقه خود به وجود قابلیت بازی بین پلتفرمی را ابزار کرده است.

چند ماه پیش و در آوریل سال جاری میلادی، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که آن ها آماده بهره برداری از بازی بین پلتفرمی بین سرویس Xbox Live خود و شبکه PSN کمپانی سونی شده بودند.

آقای مورای همچنین توضیح داد که چرا آیتم های شخصی سازی از Tekken 5 و Tekken 6 در Tekken7 وجود نخواهد داشت. او دلیل این موضوع را اینطور ذکر کرد که بخاطر استفاده از موتور جدید، این آیتم ها باید از اول ساخته می شدند: «این موارد را نمی توان لحاظ کرد. با این وجود، لطفاً یک چیز را به یاد داشته باشید؛ این که این آیتم ها همینطوری و به راحتی قابل جاسازی در یک بازی جدید نیستند. این موارد باید از اول در موتور جدید بازسازی شوند، لذا کاری که می برند با کار و زمان لازم برای خلق یک آیتم جدید برابری می کند. من این را به عنوان پاسخ به تمام کسانی می گویم که بخاطر لحاظ نکردن تمام چیزهایی که در گذشته ساخته ایم، متعجب هستند».

FariD | اخبار | 08/08/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.