نویسنده: FariD دوشنبه، 18 مرداد 1395
ساعت 12:02

نظر مدیر اجرایی سابق سونی درباره No Man's Sky

5 از 5

چیز زیادی تا انتشار عمومی بازی No Man's Sky باقی نمانده است. این بازی از فردا 19 مرداد برای PS4 و چند روز بعد در تاریخ 22 مرداد برای PC منتشر خواهد شد. در این حال، امروز آقای شهید احمد، مدیر سابق بخش محتوای استراتژیک شعبه اروپایی کمپانی سرگرمی های تعاملی سونی، در مورد اتفاقاتی صحبت کرد که در پشت صحنه و تحت نظارت او و Ben Andac (تهیه کننده این بازی)، باعث شد این پروژه به اینجا برسد.

«بازی No Man's Sky فقط یک بازی کامپیوتری بلند پروازانه نیست. داستانی در پس این بازی قرار دارد که خیلی فراتر از آنچه که تاکنون نشان داده شده است می باشد. در قسمت هایی هم من در تهیه این داستان نقش داشته ام و این موضوع صحت دارد. این بازی مثبتی است، اما همانند تمام داستان های پرکار، در آن خون، شیرین کاری و اشک همه با هم وجود دارد. شاید الان تصورش سخت باشد، اما در همان زمان این که No Man's Sky به من و به پلی استیشن اعتماد کند، بزرگترین ریسکی بود که یک توسعه دهنده می توانست تقبل کند. در اصل Sean روی من حساب کرد، و من هم به کمک Ben نیاز داشتم. من و Ben سال های متمادی شغلی داشتیم که پیچیدگی ها و نکات ظریف آن را به سختی می توان بیان کرد. البته افراد بازی را خواهند دید و در مورد هرچیزی که بر طبق آن رخ داده است قضاوت خواهند کرد، اما الان فقط همین را می توانم بگویم که برای این بازی، رسیدن تا به اینجا کاملاً یک معجزه است! من و Ben شب های تیره بسیاری را پشت سر گذاشتیم که تنها چیزی که باعث شد پروژه سرپا بماند، انرژی، انگیزه و باور ما 2 نفر به آن بود. تمام چیزی که فعلاً می توانم بگویم همین است. بالاخره در دفتر خاطرات من هم مطالب جالبی برای خواندن پیدا می شود».

قطعاً تصور این که پروژه ای انقدر بلندپروازانه و پر انگیزه توسط استودیویی به کوچکی Hello Games ساخته شود و احتمالاً در مسیر خود با چالش های بسیاری مواجه شود اصلاً سخت نیست؛ چالش هایی که نه تنها از منظر توسعه بازی، که از سمت شرکت سونی نیز قابل پیدایش بوده اند. حال به هدف خیلی نزدیک هستیم. یکی دو روز دیگر بازی منتشر می شود، آن هم با یک پچ پرحجم در روز اول عرضه.

FariD | اخبار | 08/08/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.