نویسنده: FariD یکشنبه، 24 مرداد 1395
ساعت 07:55

رفع مشکلات No Man's Sky

5 از 5

بازی No Man's Sky دو روز پیش برای PC منتشر شد. اگرچه که تماشای این بازی با کیفیت 4K و با آن همه پیرایه های بصری زیبا لذتبخش است، اما از مشکلاتی که معمولاً بر عرضه بازی ها برای PC تاثیرگذارند خالی نیست. خصوصاً آن دسته از بازیکنانی که CPU های قدیمی تر مدل Phenom ساخت AMD را در کامپیوتر خود کار گذاشته اند، قادر به اجرای بازی نیستند.

با این وجود تیم Hello Games این افراد را تنها نگذاشته و به صورت شبانه روزی برای رفع این مشکل و سایر مسائل تلاش کرده است. این موضوع را آقای Sean Murray کارگردان خلاق این بازی در صفحه خود در توییتر عنوان کرده است:

«شب طولانی ای بود و تعداد زیادی از بچه های تیم هنوز هم اینجا هستند! الان در حال تست فیکس های انجام شده برای CPU های قدیمی تر مدل Phenom ساخت AMD و کارهای دیگر هستیم.»

no mans sky pc

همچنین نسخه PC این بازی از مشکلاتی مانند کاهش فریم ریت در بعضی از کارتهای گرافیکی، reboot بازی، عدم اجرا درست در بعضی از درایور های بروز نشده، مشکلات کنترل بازی با موس در هنگام پیاده روی و... رنج می برد. Hello Games دیشب در پستی در یکی از فروم های Steam اذعان داشت بازیکنان می توانند با مراجعه به صفحه پشتیبانی این شرکت با آدرس hellogames.co.uk@ مشکلات خود را اعلام کنند و تیم پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن به مشکل آنها رسیدگی خواهد کرد. این شرکت همچنین این بازی را به یک ماشین غول پیکری تشبیه کرد که بعضی از قطعات کوچک آن دچار مشکل است که تمامی این مشکلات به زودی برطرف خواهد شد و بازیکنان می توانند نهایت لذت را از این عنوان ببرند.

شایان ذکر است بازی No Man's Sky علیرغم انتظار طولانی ای که برایش وجود داشت، دست کم طی نقدهای منتشرشده تا الان که یک هفته از انتشار بازی می گذرد، در جلب نظر مثبت منتقدین و گیمرها نسبتا ناموفق بوده است.

FariD | اخبار | 14/08/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.