نویسنده: FariD یکشنبه، 24 مرداد 1395
ساعت 08:45

تخفیفات جدید در GTA Online

5 از 5

یک هفته امتیازی جدید در بازی GTA Online شروع شده است. این بار، در مودهای Entourage و Extraction و Hunting Pack به بازیکنان پول و RP دو برابر اعطا می شود. یک منوی چندگزینه ای در صفحه لانچ بازی وجود دارد که شما را مستقیماً به این مودها هدایت می کند. همچنین یک مود جدید به نام Adversary اضافه شده است که شما را مستقیماً به یک بازی فعال می برد.

در تخفیفات جدید، تمام دفترهای کار اجرایی 50 درصد و دکور و شخصی سازی دفترها 25 درصد تخفیف خورده است. همچنین جلوگیری از توقیف، تحویل خودروی Pegasus و تمام پوشاکی که از Further Adventures در Finance and Felony خریداری شوند مشمول 50 درصد تخفیف شده است. آخرین تخفیفات هم مربوط به خودروی Pegassi Reaper و هلیکوپتر Buzzard Attack است که به ترتیب مشمول 25 و 50 درصد تخفیف شده اند.

هرکسی می تواند در بخش های VIP Work و VIP Challenges دو برابر RP دریافت کند. مسابقه Premium Stunt Race این هفته نیز Vespucci با خودروی Progen Tyrus است. به نفرات اول تا سوم این رقابت به ترتیب 100 هزار، 30 هزار و 20 هزار دلار اعطا می شود. همچنین در این مسابقه سه برابر RP دریافت می کنید.

این امتیازات و تخفیفات تا 5شنبه همین هفته، 28 مرداد، برقرار هستند و پس از آن به احتمال زیاد یک هفته امتیازی دیگر شروع می شود.

FariD | اخبار | 14/08/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.