نویسنده: محمد فرزین دوشنبه، 22 شهریور 1395
ساعت 14:04

مهم ترین بازی های Xbox که این هفته منتشر خواهند شد.

0 از 5

اخرین هفته ی تابستان 2016 برای گیمرهای Xbox هفته خوبی خواهد بود چون عناوین مهمی قرار است برای Xbox One و Xbox 360 منتشر شود که از ابتدای امسال منتظرشان بودیم.در پایین به معرفی اجمالی این عناوین می پردازیم:
25شهریور-PES 2017:پس از یک سال PES دوباره و بهتر از همیشه بازگشته که توانایی خود را به رخ بکشد.در این نسخه کونامی تمرکز بالایی بر بهبود گیم پلی و نحوه حرکت و کنترل توپ داشته و همچنین قدرت دروازبان ها هم به شکل چشم گیری بهتر شده است.
26شهریور-Batman:The Telltale Series:علاقه مندان به سری بتمن امید بسیاری به این نسخه از بازی دارند و برای انتشار آن لحظه شماری می کنند.در این نسخه شما علاوه بر تجربه ی یک داستان جدید هیجان انگیز هر دو جنبه زندگی Bruce Wayne را نیز کنترل خواهید کرد. 
26شهریور-NBA 2K17:بازی NBA2K17 که به مانند دیگر نسخه های این سری  نسبت به سال قبل از لحاظ گرافیکی بهبود بسیاری یافته از دیگر عناوینی است که این هفته برای XBOX One و XBOX 360 عرضه خواهد شد.2KGames زمان زیادی را صرف قسمت داستانی کرده و تصمیمات شما در این بخش تاثیرات مختلفی بر روند پیشرفت شما در بازی خواهند داشت.
26شهریور-Bioshock:The Collection:نسخه بازافرینی شده سری محبوب Bioshock هم بالاخره این هفته منتشر خواهد شد که علاوه بر Bioshock,Bioshock2 و Bioshock Infinite شامل همه افزونه های بخش تک نفره این سری نیز خواهد بود تا تجربه ی بی نظیری را از این بازی به یاد ماندنی برای شما رقم بزند.
26شهریور-ReCore:بازی ماجراجویی ReCore حاصل همکاری Keiji inafune مشهور با سازندگان عنوان Metroid Prime است که در آن شما کنترل یکی از آخرین بازماندگان بشر را در یک دنیای مرموز تسخیر شده توسط روبات ها برعهده خواهید داشت.ReCore اولین بازی خواهد بود که از قابلیت Microsoft Play Anywhere بهره می برد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.