نویسنده: FariD پنج شنبه، 16 دی 1395
ساعت 09:13

مشکل جدی در جدیدترین آپدیت Forza Horizon 3 برای PC

5 از 5

همانطور که دیروز در خبرهااعلام کردیم، استودیوهای Playground Games و Turn 10 طی آپدیت جدیدی که برای Forza Horizon 3 عرضه کردند، یک بسته از خودروها موسوم به Rockstar Energy Car Pack را که حاوی خودروهای جدید شگفت انگیزی است در اختیار جامعه بازیکنان قرار دادند. طبق گزارشی که از سوی بازیکنان دریافت شده است، متاسفانه خودروی Ford Falcon XA GT-HO تنها ماشین در این آخرین به روز رسانی نیست که اختلالات و باگ هایی را در ذخیره بازی پیش می آورد.

شاید یک خبر خوب این باشد که مشکلی که این آپدیت به همراه آورده فقط به PC مربوط می شود و طبق فروم های موجود درباره Forza Horizon این آپدیت مشکل دار از سوی کنسول بازها مشاهده نشده است. با این حال اگر جزو بازیکنانی هستید که این آپدیت را دانلود کرده اید بهتر است صبر کنید تا مشکلش برطرف شود در غیر این صورت ممکن است با خطر از دست رفتن فایل های ذخیره مواجه شوید. طبق گفته توسعه دهندگان:

«نسخه اشتباه PC بازی FH3 حذف و نسخه صحیح جایگزین شده است. بازیکنانی که از PC برای تجربه این بازی استفاده می کنند و هم اکنون نسخه ای از FH3 را نصب کرده اند که به 37.2 ختم می شود باید سریعاً این نسخه را حذف یا uninstall و سپس نصب مجدد کنند. نسخه صحیح قابل بازی این عنوان به 35.2 ختم می شود.

نکته: آن دسته از بازیکنان PC که دانلود نسخه 37.2 را به پایان رسانده و سپس یک بازی جدید شروع کرده اند، فایل ذخیره معیوبی خواهند داشت. از ایجاد یک بازی ذخیره شده جدید در نسخه 37.2 خودداری کنید و برای جلوگیری از این مشکل فقط بر روی نسخه 35.2 بازی نمایید. مادامی که یک فایل ذخیره موجود داشته باشید و یک فایل جدید در نسخه 37.2 ایجاد نکرده باشید، فایل ذخیره موجودتان سالم خواهد بود و در آپدیت جدید به خوبی کار خواهد کرد.

یادآوری می شود که نسخه بازی نصب شده خود را می توانید در صفحه لانچ بازی و در جایی که sign in میکنید مشاهده نمایید

خوشبختانه تعداد کثیری از جامعه گیمرها از این دردسر در امان مانده اند. گفتنی است که بازی Forza Horizon 3 که از بهترین بازی های مسابقه ای محسوب می شود در سال گذشته میلادی برای PC و Xbox One منتشر گشت.

FariD | اخبار | 05/01/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.