نویسنده: FariD سه شنبه، 12 بهمن 1395
ساعت 08:12

بازی John Wick همزمان با فیلمش منتشر می شود

5 از 5

قسمت دوم فیلم John Wick در تاریخ 22 بهمن برای اکران بر روی پرده خواهد رفت. دو استودیوی Lionsgate و Starbreeze به تازگی اعلام کردند که یک روز پیش از شروع اکران این فیلم، بازی John Wick Chronicles بر روی شبکه استیم منتشر می گردد. داستان این بازی دقیقا بین قسمت های اول و دوم فیلم قرار می گیرد.

بازی John Wick Chronicles طی همکاری مشترک چند استودیو به نام های Starbreeze و Grab Games و Big Red Button و Gamecostudios توسعه یافته است. این عنوان یک بازی واقعیت مجازی شوتر اول شخص است که در آن بازیکنان جهان را دقیقا از دید قاتل مشهوری که نقشش را آقای Keanu Reeves در این فیلم ها ایفا می نماید، می بینند (البته هنوز معلوم نیست که در این بازی هم آقای Reeves وظیفه صداگذاری John Wick را برعهده دارد یا نه).

توصیف استیم برای این بازی به صورت زیر است:

«عنوان John Wick Chronicles یک بازی شوتر اول شخص همه جانبه است که از پایه برای واقعیت مجازی ساخته شده است. بازیکنان در این بازی شانس کنکاش در هتل معروف کانتیننتال را دارند و وظیفه دارند که هدف های ظاهرا غیرممکنی را به قتل برسانند؛ کاری که فقط از خود John Wick برمی آید».

عنوان John Wick Chronicles در تاریخ 21 بهمن منتشر می شود. این بازی هم اکنون برای پیش خرید با قیمت 20 دلار در دسترس می باشد و منحصرا در شبکه استیم و برای دستگاه واقعیت مجازی HTC Vive قابل تهیه می باشد. در صورت پیش خرید بازی، به صورت رایگان نسخه ای از بازی Payday 2 را هم دریافت خواهید کرد.

FariD | اخبار | 31/01/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.