نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 20 فروردين 1396
ساعت 15:14

استودیوی DICE و آپدیت های ماهیانه Battlefield 1

4 از 5

استودیوی DICE اطلاعاتی در مورد برنامه های آینده برای بازی Battlefield 1 منتشر کرده است. DICE تأیید کرده که آپدیت های ماهانه برای این بازی ارائه خواهدشد. برای قسمت های قبلی از مجموعه بازی Battlefield آپدیت های فصلی ارائه می شد که به صورت 4 آپدیت اصلی درسال بود. استودیوی DICE اینگونه گفته است: «ما تصمیم گرفته ایم که آپدیت هایی به صورت ماهیانه ارائه دهیم. با این روند، سریع تر از همیشه و چیزهایی بیش از آنچه که شما انتظار دارید در اختیارتان قرار می دهیم.»
آپدیت اصلی بعدی برای بازی Battlefield 1 که آپدیت بهاره یا Spring Update می باشد شامل ویژگی Platoons یا «گروه ها» به عنوان یک ویژگی جدید خواهدبود. همانطور که از نامش پیداشت، Platoons به شما امکان پیوستن به دوستان در جهت تشکیل یک واحد یا گروه را می دهد. در حال حاضر فقط در همین حد اطلاع داریم اما استودیوی DICE اعلام کرده که جزئیات بیشتر در آینده ارائه خواهدشد.
استودیوی DICE اعلام کرده است آپدیتی که برای ماه می (اردیبهشت-خرداد) در نظر گرفته شده، کمک می کند Battlefield 1 تا جایی که امکان دارد بدون نقص و بدون مشکل باشد.
DICE اینگونه اظهار کرده است: «این آپدیت بسیاری از مشکلات گیم پلی بازی را برطرف می کند و آن را متعادل و خوب می سازد. گروه سازنده این بازی همچنین در حال کار بر روی یک ویژگی برنامه Battlefield 1 Rent-a-Server Program هستند که امیدواریم به زودی ارائه گردد.»
استودیوی DICE در بخش دیگری از اطلاعاتی که ارائه کرده به 3 بسته الحاقی Battlefield 1 که قرار است در آینده ارائه شوند اشاره کرده است که شامل In the Name of the Tsar ، Turning Tides و Apocalypse می باشند. DICE تعدادی concept art جدید برای آنها ارائه کرده که می توانید در ادامه متن مشاهده فرمایید.
همانطور که می دانید بازی Battlefield 1 در ژانر شوتر اول شخص ساخته شده و در اواخر سال 2016 عرضه شد. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس می باشد.
art

art

at

م.حافظ | اخبار | 09/04/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.