نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 20 فروردين 1396
ساعت 16:50

پیش بینی قیمت Xbox Project Scorpio توسط چندین ویراستار

5 از 5

GameSpot Q&A بخشی است که سؤال و جوابهایی در مورد صنعت بازی و بازیها در آن صورت می گیرد. سؤال این هفته بخش GameSpot Q&A در مورد قیمت Xbox Project Scorpio بود. شرکت مایکروسافت اخیراً جزئیات بیشتری را در مورد دستگاه آینده Project Scorpio Xbox One منتشر کرده است. مشخصات این کنسول فراتر از آنچه که در نسل جاری کنسول دیده ایم می باشد، اما مسئله مهم با وجود این چنین توانایی ، قیمت این کنسول بهینه شده است. ویراستارهای GameSpot در رابطه با این موضوع دیدگاه های خود را ارائه کرده اند که می توانید در اینجا مطالعه فرمایید.
jim آقای Jimmy Thang ، ویراستار فناوری ، 500 دلار
آقای Jimmy Thang اعتقاد دارد که Project Scorpio در ابتدا با قیمتی معادل 499 دلار عرضه خواهد شد. ایشان معتقد است PS3 اثبات کرده که کاربران با پرداخت 599 دلار برای یک کنسول کنار می آیند. او اظهار داشته شرکت مایکروسافت هم این موضوع را می داند و در نتیجه قیمتی بیشتر از 500 دلار برای این کنسول جدید تعیین نخواهد کرد. او اظهار داشته است:  «این کنسول جدید به میزان قابل توجهی تواناتر و قدرتمندتر از PS4 Proای است که قیمتی معادل 399 دلار دارد و با توجه به ویژگی های بهتر Scorpio  بسیار شگفت زده خواهم شد اگر مایکروسافت قیمتی تقریباً مانند PS4 Pro تعیین کند. بنابراین من 499 دلار را مناسب می دانم.»
pet آقای Peter Brown ، ویراستار ارشد نقدها ، 400 دلار
آقای Peter Brown معتقد است که با توجه به برتری Scorpio نسبت به PlayStation 4 Pro کار منطقی این است که مایکروسافت قیمتی بیشتر از قیمتی که شرکت سونی تعیین کرده، در نظر بگیرد. شاید 500 دلار قیمت مناسبی باشد اما با توجه به قیمت 250 دلار Xbox One S در بازار، مشکلاتی را در پی خواهد داشت. او اظهار کرده با توجه به اینکه Xbox One S و Scorpio بازیهای مشابهی را اجرا می کنند، و Scorpio درواقع از کارایی بسیار بهتری برخوردار است، اما از دیدگاه مشتریان پرداخت هرینه ای دو برابر با توجه به اجرای بازیهای مشابه فقط به علت تفاوت در کیفیت بصری، منطقی و قابل قبول نیست.
sc آقای Scott Butterworth ، ویراستار ، 450 دلار
آقای Scott Butterworth معتقد است که با توجه به نکاتی که توسط آقایان Jimmy و Peter در بالا ذکر شد، بهترین راه برای مایکروسافت این است که قیمت این کنسول جدید را 450 دلار تعیین کند. او اظهار کرده که Scorpio بسیار بهتر از PS4 Pro که قیمتی معادل 400 دلار دارد، می باشد و بنابراین مایکروسافت این حق را دارد که قیمت بیشتری تعیین کند. این موضوع هم مهم است که Scorpio برخلاف ویژگی های خوبش، نسل جدیدی از کنسول نیست و درواقع همان بازیهای Xbox One S که قیمتی 250 دلار را ارائه می دهد. ایشان اظهار کرده: «درنتیجه مشتریان تنها به ازاء عملکردی بهتر هزینه ای بیشتر باید پرداخت کنند و من مطمئن هستم که بیشتر مردم مایل نخواهند بود به خاطر کیفیت بهتر هزینه ای 2 برابر پرداخت کنند مخصوصاً اینکه هنوز خیلی از گیمرها حتی تلویزیون با قابلیت 4K ندارند.» او در نهایت گفته است که مایکروسافت چندین باندل Scorpio با قیمت 450 دلار ارائه خواهد کرد.
jus آقای Justin Haywald ، ویراستار عمومی ، 500 دلار
آقای Justin Haywald معتقد است که 500 دلار برای Project Scorpio شاید به نظر گران باشد اما این کنسول جدید در مقایسه با PS4 Pro دارای ویژگی های بهتر و قابلیت های بیشتری است. کسانی که بیشترین استفاده را از Scorpio کنند آنهایی هستند که تلویزیون 4K دارند. به عقیده ایشان سؤال جذاب تر این است که مایکروسافت چگونه واقعیت مجازی را مدیریت خواهد کرد. برای سیستم هایی مانند Scorpio یک مسئله دیگر، آمادگی در مقابل تأکید زیاد بر روی VR می باشد. هنوز PlayStation VR شرکت سونی به سختی در بازار پیدا می شود و باندل هنگام عرضه برای این سیستم 500 دلار بود. ایشان اظهار کرده: «من پیشبینی می کنم که در سال 2018 شرکت مایکروسافت یک پکیج کلی کنسول VR در حدود 800 دلار ارائه دهد.»
ed آقای Eddie Makuch ، ویراستار اخبار ، 500 دلار
آقای Eddie Makuch اظهار کرده که شرکت مایکروسافت از مدتها قبل Project Scorpio را به عنوان یک دستگاه دارای مزایا معرفی کرده است. او معتقد است که این کنسول مطمئناً گران تر از Xbox One S خواهد بود و قیمت 500 دلار را برای آن تخمین زده است. با توجه به ویژگی های این کنسول جدید قیمت کمتر از 500 دلار غیرمحتمل است. ضمناً مایکروسافت در خلال اخبار مربوط به Scorpio توضیح داده است که این کنسول برای گیمرهایی ساخته شده که تجربه ای بهتر و با کیفیت بالاتر می خواهند.
mic آقای Michael Higham ، دستیار ویراستار فناوری ، 500 دلار
آقای Michael Higham اظهار داشته که با توجه به قابلیت و توانایی بسیارزیاد Project Scorpio قیمتی کمتر از 499 دلار پیشبینی نمی شود. ایشان معتقد است که با توجه به اینکه PlayStation 4 Pro در حال حاضر 399 دلار می باشد و اگر مایکروسافت بخواهد این کنسول جدید را با قیمت کمتری بفروشد مطمئناً مشکلات سر راه ورود این کنسول به بازار کمتر خواهد شد و در نهایت برد با مشتریان است.

م.حافظ | اخبار | 09/04/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.