نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 24 خرداد 1396
ساعت 13:06

عدم عرضه بازی Call of Duty: WWII برای نینتندو سوئیچ

0 از 5

بازی Call of Duty: WWII  برای نینتندو سوئیچ عرضه نخواهد شد

اینطور که پیداست بازی Call of Duty: WWII  برای کنسول Nintendo Switch عرضه نخواهد شد. کارگردان خلاق استودیوی Sledgehammer Games آقای Bret Robbins در مصاحبه با GameSpot در نمایشگاه E3 2017 گفته است که این استودیو هیچ گونه برنامه ای برای ارائه Call of Duty: WWII  برای کنسول نینتندو ندارد.
البته ممکن است برنامه ها در آینده تغییر کنند اما فعلاً قرار است بازی Call of Duty: WWII فقط برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه گردد.
عدم عرضه Call of Duty: WWII برای نینتندو سوئیچ خیلی تعجب آور نیست. رئیس استودیوی Sledgehammer آقای Michael Condrey در صفحه توییتر اعلام کرده است که عدم پشتیبانی این بازی برای سوئیچ تصمیم کمپانی Activision بوده است.
مدتی است که بازی های سری Call of Duty برای کنسول های کمپانی نینتندو عرضه نمی‌شوند. آخرین بازی از این سری شوتر که برای کنسولهای نینتندو ارائه شد عنوان Call of Duty: Ghosts در سال 2013 بود که برای Wii U عرضه گردید.
بازی Call of Duty: WWII قرار است در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) در سراسر دنیا عرضه شود. اولین تریلر از بخش چند نفره این بازی در نمایشگاه E3 2017 به نمایش در آمد که برای مشاهده آن می‌توانید به این آدرس مراجعه فرمایید.

م.حافظ | اخبار | 14/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.