نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 تیر 1402
ساعت 09:00

Call of Duty 2023 دنباله Modern Warfare 2 خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اکتیویژن اخیرا به صورت رسمی تایید کرده که بازی امسال از سری Call of Duty قرار است دنباله مستقیم بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 باشد. معرفی این بازی که با توجه به اتفاقات اخیر ظاهرا قرار است با عنوان Call of Duty: Modern Warfare 3 هم عرضه شود، به نوعی تایید همه شایعات و درزهای خبری بودند که در طول چند ماه گذشته در اطراف این سری شنیده می‌شدند. لازم به ذکر است که این خبر اولین بار توسط اکانت رسمی توییتری سری منتشر شده، و صرفا تایید شده که Operatorها، اسلحه‌ها و باندل‌های عرضه شده در Modern Warfare 2 به بازی امسال منتقل می‌شوند.

پس از این خبر، Jason Schreier خبرنگار شناخته‌شده صنعت بازی نیز در حساب رسمی خود ادعا کرده که این بازی همان‌طور که قبلا هم شایع شده بود، در برنامه اولیه قرار بود به عنوان محتواهای سال دوم Modern Warfare 2 ساخته شود که درنهایت تصمیم به تبدیل آن به پروژه کامل و عرضه بازی مستقل شد. او همچنین گفته که بازی جدید توسط Sledgehammer Games ساخته می‌شود و تیم‌های Infinity Ward، Raven Software و برخی دیگر به استودیو اصلی کمک کرده‌اند. به گفته شرایر، برخی نقشه‌ها هم از Modern Warfare 2 به بازی جدید منتقل خواهند شد.

گفتنی است که اخیرا اکتیویژن محتواهای آنلاینی که نام بازی را به صورت Modern Warfare 3 لیک کرده بودند با دنبال کردن DMCA مسدود کرده که می‌تواند نشان از نام‌گذاری بازی به همین عنوان باشد. به هر ترتیب باید توجه داشت که بازی امسال سری Call of Duty یا Call of Duty: Modern Warfare 3 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. همچنین برخی گزارش‌ها، از احتمال عرضه آن برای آگوست امسال خبر داده بودند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.