نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 24 خرداد 1396
ساعت 13:49

معرفی کاراکتر جدید برای بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

4 از 5

تریلر نمایش کاراکتر Coco در بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

کمپانی Activision و استودیوی Travelers Tales اعلام کرده اند که کاراکتر Coco Bandicoot بعنوان یک کاراکتر قابل بازی در عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy حضور خواهد داشت. درواقع گیمر می‌تواند در هر یک از بخش های بازی N. Sane Trilogy. در نقش کاراکتر Coco بازی کند.
Coco Bandicoot یک کاراکتر باهوش و خواهر Crash Bandicoot است. Coco در 2 بازی اول از این سری حضور نداشت اما از سومین بازی این فرنچایز بعنوان یک کاراکتر قابل بازی حضور پیدا کرد. گیمرها قادر هستند تا در هر زمانی کاراکترهای Crash و Coco را با یکدیگر عوض کنند.
کمپانی اکتیویژن همزمان با اعلام این خبر، تریلر جدیدی از بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy منتشر کرد که بخشی از گیم پلی مربوط به کاراکتر Coco را نمایش می‌دهد. هم اکنون می‌توانید این ویدئو را در پایان متن مشاهده کنید.
عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy درواقع نسخه ای ریمستر شده از بازی های Crash Bandicoot ، Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped می‌باشد. این عنوان در ژانر پلتفرم و مد تک نفره طراحی شده است.
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در تاریخ 30 ژوئن 2017 (9 تیر 1396) عرضه خواهد شد. این بازی انحصاری PlayStation 4 می‌باشد و ورژن PS4 Pro آن شامل آپگرید 4K خواهد بود.

م.حافظ | اخبار | 14/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.