نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 05 ارديبهشت 1396
ساعت 15:32

تأخیر در عرضه DLC رایگان Resident Evil 7 با نام Not a Hero

5 از 5

استودیوی Capcom اعلام کرده است که DLC رایگان بازی Resident Evil 7: biohazard با عنوان Not a Hero با تأخیر مواجه شده است. این DLC رایگان که قرار بود در بهار امسال در دسترس قرار گیرد، در تاریخ دیگری عرضه خواهد شد که هنوز زمان مشخصی برای آن تعیین نشده است.
تهیه کننده آقای Masachika Kawata در ویدئویی که منتشر شده اظهارکرده است که آنها خیلی تلاش کرده اند که این DLC را در موعد مقرر آماده عرضه کنند. کارگردان آقای Koshi Nakanishi در ادامه صحبت های آقای Masachika Kawata نیز گفته است که چیز زیادی تا تکمیل این DLC نمانده اما با توجه به استقبال بی نظیر طرفداران از Resident Evil 7 به این نتیجه رسیده اند که DLC مذکور هنوز در سطح کیفی خوبی نیست و درنتیجه در جهت بهبود کیفی آن و ارائه یک DLC عالی که مورد قبول طرفداران باشد این تصمیم اتخاذ شده است.
آقای Kawata در ادامه گفته است که هدف آنها ساخت یک DLC با همان کیفیت خوب مانند بازی اصلی است و بنابراین زمان بیشتری برای رسیدن به این هدف نیاز دارند. در آخر نیز مدیر اجرایی آقای Jun Takeuchi اعلام کرده که استودیوی Capcom در حال کار بر روی یک بسته الحاقی دیگر نیز می باشد.
Resident Evil 7: Biohazard عنوانی در ژانر ترسناک همراه با تلاش برای حفظ جان می باشد که در اوایل سال 2017 عرضه شد و هم اکنون بر روی PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows موجود می باشد. گیم پلی کامل ریزدنت اویل 7 در قالب 10 قسمت در بازی مگ تهیه شده که می توانید اولین قسمت آن را با نام اولین تجربه ی رزیدنت اویل 7 مشاهده نمایشئد. لازم بذکر است که اگر به دریافت تروفی بازی ها علاقه مند هستید، راهنمای کامل دریافت تمامی تروفی های رزیدنت اویل 7 در بازی مگ موجود است.

م.حافظ | اخبار | 25/04/2017

ویدئو

خبر مهم در رابطه با عرضه ی DLC رزیدنت اویل 7 ( طنز )
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 255
    تشکر: 194
    تشکرشده: 136
    پروفایل psn: MBEMPIREir
    رتبه لیدربرد psn: 48
    کنسول‌های بازی:

    واقعا دوبله جامع و کاملی بود قشنگ آدم متوجه میشه در مورد چه موضوعی هست grin

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط reza maleki ویرایش شد
    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.