نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 11 ارديبهشت 1396
ساعت 11:11

آیا Elder Scrolls 6 در مراسم E3 امسال معرفی خواهد شد؟

0 از 5

نائب رئیس کمپانی Bethesda آقای Pete Hines تصویری را در صفحه توییتر منتشر کرده که مربوط به کارتهای دعوت این شرکت برای مراسم E3 امسال می باشد. این تصویر بازیهای متفاوتی را نمایش می دهد و بر اساس آن کمپانی Bethesda امسال در این مراسم 2 رونمایی بزرگ خواهدداشت.
در این کارت، چندین بازی که تاکنون عرضه شده اند نمایش داده شده از قبیل Dishonored 2 ، Fallout 4 و Doom . اگر با دقت نگاه کنید چیزهایی شبیه به ترکیبی از تصاویر مربوط به بازیهای Oblivion ، Skyrim  و Prey را نیز می توانید مشاهده کنید.
البته موضوع جالب و قابل توجه در مورد این کارت، وجود 2 بازی با برچسب «در دست ساخت» می باشد که نشان می دهد کمپانی  Bethesda امسال در مراسم E3 قرار است در مورد 2 عنوان مهم و بزرگ صحبت کند. آیا ممکن است یکی از آنها The Elder Scrolls 6 باشد؟ البته باتوجه به تأکیدهای مکرر Bethesda درمورد زود بودن عرضه ادامه بازیهای Skyrim  در زمان کنونی، این موضوع غیرمحتمل است؛ اما همیشه می توان امیدوار بود.
آیا ممکن است که یکی از آن دو رونمایی بزرگ مربوط به یک IP جدید باشد؟ هرچه می گذرد به زمان مراسم E3 نزدیک تر می شویم و اطلاعات بیشتر و بیشتر در مورد آن به دستمان می رسد بنابراین بهتر است منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری منتشر گردد.

م.حافظ | اخبار | 01/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.