نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 13 ارديبهشت 1396
ساعت 12:30

مجموعه WipEout: Omega Collection گلد شد

0 از 5

کمپانی Sony Interactive Entertainment اعلام کرده است که WipEout: Omega Collection گلد شده است. WipEout: Omega Collection درواقع مجموعه ریمستر شده شامل بازیهای ریسینگ Wipeout HD ، Wipeout Fury و Wipeout 2048 می باشد که قرار است برای PS4 در تاریخ 6 ژوئن 2017 (16 خرداد) در امریکای شمالی و در تاریخ 7 ژوئن (17 خرداد) در اروپا عرضه گردد. گلد شدن یک عنوان به این معناست که مراحل ساخت و توسعه آن به اتمام رسیده و آماده ورود به بازار می باشد.
مجموعه ریمستر WipEout: Omega Collection توسط استودیوهای  Sony XDev، Clever Beans و EPOS Game  تهیه شده است. شرکت سونی اظهار داشته که کل ساختار بازی مجدداً کار شده و به طور اساسی بهبود یافته است، صداسازی آن به طور کلی بازسازی شده است، و 28 موسیقی مجاز از هنرمندان مشهور به آن اضافه شده است.
بعلاوه WipEout: Omega Collection قابلیت پشتیبانی از PS4 Pro ، با 4K HDR را نیز دارد. هر دو ورژن PS4 استاندارد و PS4 Pro به صورت 60FPS ارائه خواهندشد.
هر یک از بازیها دراین مجموعه، با career mode مربوط به خودشان ارائه می شوند، همچنین یک racebox mode که به شما امکان تغییر و سفارشی سازی مسابقات را می دهد. بعلاوه همه آنها شامل بخش چندنفره آنلاین و چندنفره محلی با ویژگی چندبخشی شدن صفحه نمایش، برای حداکثر 8 نفره می باشند.
WipEout: Omega Collection در هنگام عرضه قیمتی معادل 39.99 خواهد داشت. پیش خریدکنندگان این مجموعه یک تم دینامیک دریافت خواهند کرد.

م.حافظ | اخبار | 03/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.