نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 19 ارديبهشت 1396
ساعت 17:22

پرفروش ترین بازیهای UK در فصل اول 2017

4 از 5

MCV فهرست پرفروش ترین بازیها (نسخه فیزیکی) در UK را طی فصل اول 2017 (زمستان 1395) ارائه کرده است و این دور از انتظار نیست که عنوان Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands کمپانی یوبیسافت صدرنشین این فهرست است.
اگر در جریان باشید، NPD نیز اخیراً اعلام کرده که بازی جدید شوتر فضای باز یوبیسافت یعنی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands در حال حاضر پرفروش ترین بازی (نسخه فیزیکی) در ایالات متحده می باشد و همچنین این بازی برای 4 هفته متوالی، بازی تاپ جدول هفتگی فروش بازیها در UK بوده است.
عنوان GTA V در این فهرست رتبه دوم را به خود اختصاص داده که این هم خیلی دور از انتظار نیست. رتبه سوم در این فهرست مربوط به بازی انحصاری PS4 کاری از Guerrilla Games و شرکت سونی یعنی Horizon: Zero Dawn می باشد. در رتبه چهارم جدیدترین بازی Capcom از فرنچایز  Resident Evil یعنی عنوان ترسناک و تلاش برای حفظ جان Resident Evil VII قرار دارد. بازی فوتبال FIFA 17 هم در جایگاه پنجم این فهرست حضور دارد.
رتبه های شش و هفت نیز به ترتیب به بازی Call of Duty: Infinite Warfare و بازی انحصاری Nintendo Switch یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild اختصاص دارد. همچنین بازی دیگری از یوبیسافت یعنی For Honor در رتبه هشتم قرار گرفته است.
بازی Mass Effect: Andromeda و بازی Battlefield 1 نیز به ترتیب در جایگاه نهم و دهم قرار دارند.

01. Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands
02. Grand Theft Auto V
03. Horizon: Zero Dawn
04. Resident Evil VII
05. FIFA 17
06. Call of Duty: Infinite Warfare
07. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
08. For Honor
09. Mass Effect: Andromeda
10. Battlefield 1

م.حافظ | اخبار | 09/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.