نویسنده: محمد فرزین دوشنبه، 25 ارديبهشت 1396
ساعت 14:33

پشتیبانی کم بازی ها از قابلیت های PS4 Pro و نارضایتی خریداران

3 از 5

بیش از شش ماه از عرضه ی PS4 Pro زمان گذشته و با وجود این که سونی فروش آن را موفقیت آمیز توصیف می کند به نظر می‌رسد که این کنسول به آرامی در میان کاربران محبوبیت خود را از دست داده و بسیاری عقیده دارند که ارزش پرداخت قیمت بیشتر نسبت به Playstation 4 را ندارد.

پشتیبانی بازی ها از PS4 Pro با گرافیک بهتر که شامل سایه,افکت های پیشرفته, فریم ریت بهتر نسبت به PS4 و از همه مهمتر رزولوشن بالاتر است تعریف می‌شود.

در حالی که عناوین بزرگی مثل Horizon:Zero Dawn با پشتیبانی خوب از PS4 Pro و رزولوشن 4K واقعی کاربران این کنسول را راضی می‌‎کنند، قسمت عمده ای از بازی های دیگر یا از PS4 Pro اصلا پشتیبانی نمی‌کنند یا تغییرات چندان خاصی را روی PS4 Pro به نمایش نمی گذارند و مطمئنا در ابتدا این وضع کنونی مورد انتظار خریداران این کنسول نبود.
برای مثال دو بازی Prey و Sniper Ghost Warrior 3 با وجود اینکه پس از شش ماه از عرضه ی PS4 Pro منتشر شده اند و رسما از این کنسول پشتیبانی می کنند در واقعیت هیچ ارتقا خاص گرافیکی را روی این کنسول نشان نمی دهند و مواردی از این امر مورد افزایش نارضایتی و کم توقعی کاربران از این کنسول شده است.
آن ها امیدوارند با وجود عرضه ی زودهنگام Project Scorpio  سونی سازندگان بازی را مجاب کند که فعالیت های بیشتر و گسترده تری برای پشتیبانی از PS4 Pro روی محصولات خود انجام دهند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.