نویسنده: فرشاد یکشنبه، 12 آذر 1396
ساعت 14:40

یک فروشگاه ژاپنی جزئیاتی را در مورد فروش نینتندو سوییچ و PS4 Pro ارائه کرد

5 از 5

مدیر یک فروشگاه محبوب ژاپنی جزئیاتی را در مورد فروش نینتندو سوییچ، PS4 Pro و Xenoblade Chronicles 2 ارائه کرد

آغاز ماه دسامبر لحظه مهمی در صنعت بازیسازی ژاپن محسوب می‌شود، چراکه نشان از شروع دوره فروش مربوط به فصل تعطیلات دارد؛ در کنار جنگ و جدال ناشرین و سازندگان، در این بازه زمانی شاهد حوادث جالبی هم هستیم. مدیر فروشگاه محبوب Games Ma-Ya، واقع در شهر توکیو ژاپن، بصورت روزانه گزارش کوتاهی از حوادثی که در فروشگاه خود روی می‌دهد را ارائه می‌کند که در ادامه شاهد برخی از آن‌ها خواهید بود.

براساس اعلام مدیر این فروشگاه، آن‌ها صبح و بعد از ظهر آرامی را در روز عرضه بازی Xenoblade Chronicles 2 سپری کرده‌اند اما این وضعیت با فرا رسیدن شب، تغییر کرده است، چراکه این فروشگاه با حضور تعداد زیادی مشتری (مرد) روبرو شده که خواستار خرید بازی Xenoblade Chronicles 2 و یک کنسول نینتندو سوییچ بوده‌اند.

بازی Xenoblade Chronicles 2

گزارش فروشگاه Games Ma-Ya نشان می‌دهد که نسخه «محدود» (Limited) بازی Xenoblade Chronicles 2 از طریق پیش خرید بازیکنان، پایان یافته است؛ همچنین Pro-Controller این بازی به عنوان یکی از آیتم‌های محبوب خریداران اعلام شده است. این فروشگاه در ارتباط با کنسول نینتندو سوییچ اعلام می‌دارد که اخیراً محموله جدیدی را دریافت کرده و از میان رنگ‌های مختلف آن، رنگ خاکستری بیشترین طرفدار را داشته است.

گزارش روز شنبه این فروشگاه نشان می‌دهد که آن‌ها روز شلوغی را با حضور خانواده‌هایی که خواستار خرید کنسول نینتندو سوییچ و بازی‌های آن بوده‌اند، پشت سر گذاشته است.

در ارتباط با کنسول PS4 Pro، بنظر می‌رسد که تنها افراد بزرگسال خواستار خرید آن بوده‌اند؛ بسیاری از این خریداران اعلام کرده‌اند که کنسول PS4 Pro را جهت اجرای بازی Monster Hunter Word می‌خرند که در تاریخ 26 ژانویه سال 2018 (برابر با 6 بهمن ماه سال 1396) به بازار عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 03/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.