نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 27 ارديبهشت 1396
ساعت 13:14

انتظار کپکام برای فروش 10 میلیون نسخه ای Resident Evil 7

4.5 از 5

کپکام انتظار دارد Resident Evil 7 نزدیک به 10 میلیون نسخه بفروشد

Resident Evil 7: Biohazard یک بازی بسیارخوب است و یکی از بهترین و مطلوب ترین بازیهای سال 2017 تا کنون بوده است. پس از سالها انتظار طرفداران Resident Evil برای داشتن یک بازی از این مجموعه با سبک دلخواهشان، سرانجام کمپانی Capcom شیوه ای جدید پیش گرفت و روح تازه ای به این سری بخشید. هم اکنون این کمپانی پیشبینی کرده که در نهایت به فروش بسیار بسیار زیادی از این بازی دست پیدا خواهد کرد.
در بخشی از گزارش سال مالی Capcom، پاسخ این کمپانی به سؤالات سرمایه گذاران نیز درج شده است. یکی از سرمایه گذاران در مورد چگونگی وضعیت فروش Resident Evil 7 تا به امرزو سؤال کرده است. کپکام در این مورد اظهار داشته است که این بازی تا آخر سال مالی قبلی (تا 31 مارس 2017 یعنی تا روز 11 فروردین 1396) حدود 3.5 میلیون نسخه فروش داشته اما این شرکت می‌خواهد که میزان فروش کلی این بازی در نهایت به 10 میلیون نسخه برسد.
استدلال این هدف جاه طلبانه اساساً این است که کمپانی کپکام توانست به فروش نسخه های زیادی از عناوین دیگر Resident Evil دست یابد، پس چرا از این عنوان فروش زیادی نداشته باشد؟ کپکام توضیح داده است: «طول عمر و چرخه حیات بازیها رو به رشد و در حال افزایش است که افزایش فروش دیجیتالی نیز بر آن اثر داشته است. با توجه به اینکه عناوین    Resident Evil 4،  Resident Evil 5 و  Resident Evil 6 هر یک بیش از 7.5 تا 10 میلیون نسخه فروش داشته اند (با در نظر گرفتن فروش کاتالوگ و محتواهای اضافی)، بنابراین ما می‌خواهیم که عنوان  Resident Evil 7 هم مانند آنها به طور کلی به میزان 10 میلیون نسخه فروش دست پیدا کند.»
منتظر دریافت محتواهای اضافی زیادی از Resident Evil 7 توسط شرکت کپکام در جهت حمایت و پشتیبانی از این بازی در سالهای آتی باشید. هنوز هیچ چیز تأیید نشده اما می‌دانیم که این کار بارها و بارها صورت می‌گیرد.

م.حافظ | اخبار | 17/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.