نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 31 ارديبهشت 1396
ساعت 14:59

بازی Bloody Days برای کامپیوترهای شخصی عرضه شد (تریلر)

4.67 از 5

بازی جدید فیلم Reservoir Dogs با عنوان Bloody Days برای کامپیوترهای شخصی عرضه شده است و به همین مناسبت تریلری جدید برای آن عرضه شده که می‌توانید در ادامه متن مشاهده کنید.
این تریلر، مبارزه بازی با چشم انداز از بالا به پایین، و همچنین مکانیک معکوس بازی را نمایش می‌دهد که به گیمرها امکان کمک رسانی به اعضاء دیگر گروه، مغلوب کردن تعداد بیشتری از دشمنان، و سرقت پولهای بیشتری را فراهم می‌آورد.
Bloody Days بر روی شبکه استیم با قیمت 15 دلار یا 11 یورو موجود است و تا روز 25 می (4 خرداد) شامل 10 درصد تخفیف می‌باشد. این بازی شوتر برای Xbox One نیز عرضه خواهد شد اما زمان آن برای اواخر سال 2017 در نظر گرفته شده است.
بسیاری از چهره های برجسته و معروف فیلم Reservoir Dogs در بازی Bloody Days به عنوان کاراکترهای قابل بازی حضور دارند از جمله Mr. Blonde ، Mr. Blue ، Mr. Brown ، Mr. Orange ، Mr. Pink و Mr. White. همچنین بخش تک نفره بازی شامل 18 مرحله است که در مکان های مختلفی از جمله بانک ها، کلاب های شبانه، بارانداز و لنگرگاه ها طراحی شده اند.
فیلم Reservoir Dogs در سال 1992 ارائه گردید و هم اکنون 25 سال از آن زمان می‌گذرد. این فیلم اولین تجربه فیلم بلند آقای Tarantino به شمار می‌رود و در آن چهره هایی از قبیل Michael Madsen ، Harvey Keitel ، Steve Buscemi ، Lawrence Tierney ، Tim Roth و Chris Penn بازی کرده اند.
بازی Bloody Days در ژانر شوتر و اکشن ساخته شده و کاری از استودیوی Big Games می‌باشد. هم اکنون می‌توانید تریلر لانچ (زمان عرضه) ورژن کامپیوترهای شخصی آن را مشاهده کنید.

م.حافظ | اخبار | 21/05/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.