نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 01 خرداد 1396
ساعت 13:31

ساخت یک IP جدید توسط استودیوی PlatinumGames

4 از 5

استودیوی PlatinumGames که در ساخت بازیهایی چون Bayonetta  و Metal Gear Rising: Revengeance مشارکت داشته است، هم اکنون در حال کار بر روی یک IP جدید می‌باشد.
بر اساس آنچه که توسط وبسایت DualShockers گزارش شده، تهیه کننده PlatinumGames یعنی آقای Atsushi Inaba طی سخنرانی در مراسم BitSummit در ژاپن اظهار کرده است که این استودیو در حال کار بر روی یک IP نامشخص و نامعینی می‌باشد که فعلاً نمی‌تواند در مورد جزئیات آن صحبت کند. همچنین او گفت که این بازی مرموز قرار است توسط یک شخص جدید کارگردانی شود اما نام این کارگردان جدید را فاش نکرد.
طبق گزارشات وبسایت DualShockers، آقای Inaba در مراسم سال گذشته BitSummit گفته بود که استودیوی PlatinumGames در حال بررسی و تفکر درباره ساخت یک IP جدید می‌باشد. بنابراین اینگونه به نظر می‌رسد که این استودیو هم اکنون تصمیم خود را گرفته است. اگرچه با توجه به اینکه هنوز معرفی رسمی این IP جدید انجام نشده، ممکن است برنامه ها تغییر کنند.
همچنین آقای Inaba در خلال صحبتهایش اضافه نمود که او مطمئن نیست استودیوی PlatinumGames به روند عرضه یک بازی در هر سال ادامه خواهد داد یا خیر.
در سال 2016 رئیس PlatinumGames آقای Tatsuya Minami اظهار داشت این استودیو اساساً می‌خواهد فقط بر روی فرنچایزهایی که ساخته کار کند اما این کار محقق نشد. استودیوی PlatinumGames بواسطه مشارکت با Nintendo (برای بازی Star Fox Zero) ، با Konami (برای بازی Metal Gear Rising: Revengeance) ، با Activision/Nickelodeon (برای بازی های The Legend of Korra و TMNT: Mutants in Manhattan) و با Hasbro (برای بازی Transformers: Devastation) مشهور می‌باشد.
از دیگر اخبار مربوط به استودیوی PlatinumGames اینکه بازی Scalebound  این استودیو برای Xbox One و PC  کنسل شده است. همچنین بازی شوتر Vanquish  (عرضه شده در سال 2010 برای PlayStation 3, Xbox 360) در حال حاضر برای PC در دسترس قرار گرفته است.Nier: Automata آخرین عنوان تحسین شده ی پلاتینیوم گیمز است که یوکو تارو، کارگردان خاص بازی با پشتیبانی مالی اسکوئر انیکس آن را ساخته و روانه ی بازار نموده است. ( نقد و بررسی Nier: Automata )

م.حافظ | اخبار | 22/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.