نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 01 خرداد 1396
ساعت 14:29

تاپ 10 فروش فیزیکی بازیها در UK (هفته 14 تا 20 می)

4 از 5

بازی مبارزه Injustice 2 در اولین هفته عرضه اش (روز 16 می برابر با 26 اردیبهشت) موفق شد رتبه اول فروش بازیها در جدول UK (از روز 14 تا 20 می برابر با 24 تا 30 اردیبهشت) را کسب کند و در رقابت با عنوان جدید شوتر VR سونی یعنی Farpoint که در رتبه دوم قرار گرفته، پیروز شود. ضمناً عنوان Farpoint موفق ترین بازی VR در رتبه بندی جدول فروش هفتگی UK تا به حال بوده است.
پس از آن بازی اکشن ماجراجوئی Grand Theft Auto V در جایگاه سوم قرار گرفته و بازی شوتر اول شخص علمی تخیلی و اکشن ماجراجوئی Prey  کاری از Bethesda رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.
بازی جدید Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia انحصاری 3DS در رتبه پنجم و بازی Mario Kart 8 Deluxe در رتبه ششم قرار گرفته اند.
بازی فوتبال FIFA 17 ، بازی شوتر تاکتیکی فضای باز Ghost Recon: Wildlands و بازی Rocket League به ترتیب در جایگاه های هفتم، هشتم و نهم قرار گرفته اند. عنوان اکشن نقش آفرینی علمی تخیلی The Surge که در همین هفته عرضه شد، جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است.
موفقیت Injustice 2 و Farpoint در نتیجه نقدهای مثبت ارائه شده برای این دو عنوان می‌باشد. در نقدهای انجام شده توسط Gamespot به بازی Injustice 2 کاری از کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment امتیاز 9 از 10 اعطا شده و آقای  Peter Brown یکی از منتقدین درباره این بازی گفته است: «Injustice 2 یک بازی مبارزه ای است که گیمرهای جدید و همچنین طرفداران می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند.»
بازی Farpoint نیز طبق گفته‌ی آقای Justin Clark یکی از منتقدین، تجربه ای جدید از PSVR را ارائه می‌دهد.
هم اکنون می‌توانید فهرست تاپ 10 فروش هفتگی UK را در اینجا مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که این جدول بر اساس فروش فیزیکی بازیها تنظیم شده و آمار فروش دیجیتالی بازیها را شامل نمی‌شود.
1.    Injustice 2
2.    Farpoint
3.    Grand Theft Auto V
4.    Prey
5.    Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia
6.    Mario Kart 8 Deluxe
7.    FIFA 17
8.    Ghost Recon: Wildlands
9.    Rocket League
10.    The Surge

م.حافظ | اخبار | 22/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.