نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 01 خرداد 1396
ساعت 15:21

عنوان Days Gone در نمایشگاه E3 2017 حضوری پر رنگ خواهد داشت

4.67 از 5

طبق اظهارات آقای Sam Witwer صداپیشه کاراکتر اصلی بازی Days Gone یعنی شخصیت Deacon St. John قرار است عنوان Days Gone ساخت استودیوی SIE Bend در نمایشگاه E3 2017 نمایشی پررنگ و گسترده داشته باشد. این اطلاعات بر اساس مصاحبه اخیر آقای Sam Witwer ارائه شده است.

البته این اطلاعات ارائه شده توسط Sam Witwer چندان هم تعجب برانگیز نیست زیرا همه ما انتظار نمایش ویدئویی از گیم پلی بازی Days Gone در نمایشگاه E3 2017 را داریم. اما نکته مهم اینجاست که Sam Witwer به این موضوع اشاره داشته که نمایش Days Gone بسیار پررنگ و گسترده خواهد بود و بنابراین شاید قرار است تاریخ دقیق عرضه این بازی در نمایشگاه E3 2017 توسط استودیوی SIE Bend فاش شود.

Days Gone عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی فضای باز آمیخته با عناصر ترسناک و تلاش برای بقا می‌باشد که در نمایشگاه E3 2016 سال گذشته معرفی گردید و در آن هنگام کمپانی سونی یک تریلر داستانی و یک نسخه آزمایشی از گیم پلی آن ارائه کرد. Days Gone با استفاده از موتور Unreal Engine 4 در حال ساخت و توسعه می‌باشد. گیمر در این بازی از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش خواهد کرد. عنوان Days Gone برای PlayStation 4 ساخته شده و مد آن به صورت تک نفره طراحی شده است.

م.حافظ | اخبار | 22/05/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.