نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 03 خرداد 1396
ساعت 12:40

تریلر لانچ (زمان عرضه) بازی Trackmania 2 Lagoon

0 از 5

عنوان ریسینگ Trackmania 2 Lagoon دیروز مورخ 23 می 2017 (2 خرداد 1396) برای PC عرضه شد و به همین مناسبت تریلر لانچ (زمان عرضه) برای آن منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. همانند بازی ریسینگ Trackmania Turbo که در سال گذشته عرضه شد، Trackmania 2 Lagoon شامل مسیرها و جاده های مشابه می‌باشد.

کمپانی یوبیسافت چیزهای زیادی به این بازی ریسینگ اضافه کرده است که از جمله می‌توان به مسابقات تک نفره، مد تیمی جدید به نام Chase و محتواهای بسیارزیاد جدید اشاره نمود. بطور کلی 65 مسیر و جاده در بخش مسابقات تک نفره و 6 مد مجزا و منحصر به فرد بازی از قبیل مد چند نفره آنلاین رایگان وجود دارند. در مد Maniaplanet این بازی محتوای ساخته شده کاربر وجود خواهد داشت که بواسطه آن گیمر می‌تواند مسیر ها و جاده های مورد علاقه و دلخواهش را طراحی کند.

از 4 بازی ارائه شده در سری ریسینگ Trackmania ، فقط عنوان Trackmania Turbo در سال گذشته برای کنسولها عرضه گردید. فعلاً در حال حاضر تنها کاربران PC شانس تجربه بازی ریسینگ Trackmania 2 Lagoon را دارند. این بازی دیروز مورخ 2 خرداد 1396 برای کامپیوتر های شخصی عرضه شد و هم اکنون در دسترس می‌باشد.

م.حافظ | اخبار | 24/05/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.