نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 03 خرداد 1396
ساعت 13:19

عنوان Rugby 18 معرفی شد

4 از 5

استودیوهای Eko Software ، Bigben Interactive و Maximum Games بازی جدید Rugby 18 را برای کامپیوترهای شخصی و کنسولها معرفی کردند.
Rugby 18 همانطور که از نامش پیداست یک بازی راگبی (نوعی توپ بازی) می‌باشد که Eko Software به مدت بیش از 2 سال بر روی آن کار کرده است. این بازی شامل بازیکنان و باشگاه های راگبی معروف نیم کره شمالی و همچنین 14 تیم معروف فرانسه و باشگاه های Premiership Rugby انگلستان می‌باشد. سازندگان این بازی سعی می‌کنند تا با ارائه دامنه گسترده ای از انتخابات تاکتیکی به گیمرها طی مسابقات، افزودن مراحل و شرایط بازی متنوع، و ارائه توانایی آموزش و اصلاح مهارت های تاکتیکی به گیمرها طی بازی، Rugby 18  را تبدیل به یکی از مؤثرترین بازیهای راگبی در صنعت بازی نمایند.
بطور کلی بیش از 2000 بازیکن حرفه ای راگبی از فصل های 2017-2018 راگبی  در بازی جدید Rugby 18 حضور خواهند داشت. همچنین یک مد مدیریت در این بازی طراحی شده که گیمر می‌تواند با استفاده از آن، تیم مورد علاقه خود را طراحی کند. مدیرعامل Eko Software آقای Benjamin Lalisse در مورد این بازی چنین گفته است:
«باتوجه به اینکه بازی راگبی یکی از پرطرفداران بازیهای ورزشی است، کار بر روی Rugby 18 فوق العاده و کمی هولناک می‌باشد. تیم سازنده تمام سعی خود را می‌کند تا در حد امکان و تا جایی که ممکن است یک بازی راگبی منحصر به فرد ارائه دهد. امیدوارم که طرفداران از تجربه این بازی لذت ببرند.»
هم اکنون می‌توانید چند تصویر از این بازی را مشاهده کنید. Rugby 18 در ماه اکتبر 2017 (مهر-آبان 1396) برای PC ، PS4 ، Xbox One عرضه خواهد شد.
rugby

rugby

rugby

rugby

م.حافظ | اخبار | 24/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.