نویسنده: م.حافظ شنبه، 06 خرداد 1396
ساعت 13:29

عدم حضور بازی Beyond Good & Evil 2 در نمایشگاه E3 2017

4 از 5

بازی Beyond Good & Evil 2 چندین سال مورد بحث و صحبت بوده است و در ماه اکتبر گذشته (مهر-آبان 1395) سرانجام تأیید شد که این بازی هنوز در مراحل ساخت و توسعه می‌باشد. اما به این زودی شاهد این عنوان نخواهیم بود. آقای Michel Ancel سازنده این بازی اظهار داشته که Beyond Good & Evil 2 در مراسم E3 2017 حضور نخواهد داشت اما امسال اطلاعاتی در مورد آن ارائه خواهد شد.
آقای Ancel در صفحه اینستاگرام اظهار کرده: «مطمئن نیستم که نمایشگاه E3 بهترین مکان برای نمایش Beyond Good & Evil 2 باشد، اما ما در حال حاضر مشغول کار بر روی این بازی هستیم. بنابراین امسال اطلاعاتی درباره آن خواهید شنید.»
Beyond Good & Evil 2 ابتدا در سال 2008 رونمایی شد اما پس از آن زمان، موقعیت این بازی نامعلوم بود. بارها شایعاتی درباره آن پخش شده است و آقای Ancel مرتباً به موضوع ساخت آن اشاره می‌کند. با وجود اینکه برای تیم سازنده، چندین نمونه اولیه ساخته شده وجود دارد، اما مشکلات تکنیکی متعدد، روند ساخت آن را مختل کرده است.
در ماه اکتبر 2016 (مهر – آبان 1395) آقای  Ancel این موضوع را تأیید کرد که ساخت و توسعه این بازی از سر گرفته شده و تکنولوژی تیم سازنده برای ساخت آن کافی و شایسته می‌باشد.
آقای Ancel در حال ساخت بازیهای دیگری نیز مانند Wild می‌باشد که در سال 2015 رونمایی شد. Wild عنوانی در ژانر ماجراجوئی فضای باز و تلاش برای بقا است که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن تعیین نشده است.
Beyond Good & Evil 2 از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی در مد تک نفره می‌باشد که استودیوی Ubisoft Montpellier مسئولیت ساخت و کمپانی Ubisoft مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارند.

م.حافظ | اخبار | 27/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.