نویسنده: م.حافظ شنبه، 06 خرداد 1396
ساعت 14:04

آپدیت بعدی مهم برای بازی Grand Theft Auto V

4.33 از 5

کمپانی Rockstar Games آپدیت مهم بعدی برای مد چند نفره بازی Grand Theft Auto V را معرفی کرده است. این آپدیت جدید که Gunrunning نام دارد درواقع یک محتوای بزرگ برای GTA Online می‌باشد و قرار است در ماه ژوئن 2017 (خرداد-تیر 1396) عرضه گردد.
استودیوی سازنده این بازی، اطلاعات زیادی در مورد آپدیت Gunrunning ارائه نکرده است اما همانطور که از نامش پیداست، این آپدیت شامل سلاح های غیرمجاز قاچاق می‌باشد. این آپدیت بر مبنای آپدیت های قبلی Executives & Other Criminals و Bikers و همچنین با الهام از فعالیت جنایی ساخته شده است.
کمپانی  Rockstar بزودی اطلاعات بیشتری از جزئیات  Gunrunning از قبیل تمامی سلاح های جدید این آپدیت، بروزرسانی های آن، و همچنین وسایل نقلیه آن ارائه خواهد کرد. می‌دانیم که یک خودروی آب خاکی (مناسب هم برای آب و هم برای خاکی) به نام APC یکی از خودروهای جدید می‌باشد و همچنین Tampa بروز رسانی شده است.
از دیگر اخبار مربوط به بازی GTA V اینکه این بازی فضای باز در حال حاضر از مرز فروش 80 میلیون نسخه عبور کرده است.
Grand Theft Auto V از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی و شوتر سوم شخص می‌باشد که در مد تک نفره و چند نفره طراحی شده است. این بازی در سال 2013 برای PlayStation 3, Xbox 360 ، در سال 2014 برای PlayStation 4, Xbox One و در سال 2015 برای Microsoft Windows عرضه گردید.
هم اکنون می‌توانید تصاویر جدید مربوط به آپدیت آینده Gunrunning را مشاهده کنید:
gta

gta

gta

gta

gta

gta

م.حافظ | اخبار | 27/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.