نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 15 خرداد 1396
ساعت 12:12

جزئیات بیشتر درمورد عملیات Call of Duty: WWII

5 از 5

اطلاعات و جزئیات جدیدی در مورد عملیات و مأموریت های Call of Duty: WWII ارائه شده:

به نظر می‌رسد که Call of Duty: WWII همان نوعی از بازی باشد که وجود آن در سری Call of Duty واقعاً ضروری بود. بر اساس اطلاعاتی که داریم به نظر می‌رسد این بازی بسیار خوبی خواهد بود و اگر نسخه نهایی آن هم به همین صورت باشد بنابراین یک بازی بسیار عالی در انتظارمان می‌باشد. استودیوی  Sledgehammer Games اخیراً طی مصاحبه ای اطلاعات جدیدی در مورد Call of Duty: WWII ارائه کرده است.
همانطور که می‌دانید یکی از مهم ترین اطلاعاتی که در مورد بازی Call of Duty: WWII در چند هفته اخیر منتشر شده مربوط به حضور سربازان خانم در این بازی می‌باشد. در مصاحبه اخیر در مورد صحت تاریخی حضور سربازان خانم در جنگ جهانی دوم پرسیده شد و استودیوی Sledgehammer اظهار کرد که طی این جنگ سربازان خانم زیادی در گروه مقاومین فرانسه حضور داشته اند. این موضوع تأیید شده است که سربازان خانم در عملیات و مأموریت های Call of Duty: WWII در مد زامبی کو-آپ و بخش چند نفره آنلاین، قابل بازی خواهند بود.
صحت و انطباق تاریخی در ساخت و طراحی بازی Call of Duty: WWII بسیار بیشتر از آنچه که شما تصور کنید اهمیت دارد. استودیوی Sledgehammer در این مصاحبه اظهار داشته آنها در ضمن ساخت این بازی بر مبنای تناسب با ویژگی های سری Call of Duty ، تلاش می‌کنند تا حد امکان وقایع و اتفاقت این بازی از صحت تاریخی نیز برخوردار باشد. بعلاوه آنها می‌خواهند عدالت و درستی را در مورد جنگ جهانی دوم حفظ کنند. Sledgehammer اینگونه گفته است: «نمایش اینکه جنگ جهانی دوم واقعاً به چه شکل بوده است، از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.»
همچنین استودیوی Sledgehammer تأیید کرده است که Battle of Bulge در عملیات بازی Call of Duty: WWII وجود خواهد داشت. Battle of Bulge آخرین عملیات اصلی حمله آلمان طی جنگ جهانی دوم بوده که بیش از 170 هزار تلفات و مصدوم داشته است.
Call of Duty: WWII عنوانی در ژانر شوتر اول شخص می‌باشد که قرار است در ماه نوامبر 2017 (آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار گیرد.

م.حافظ | اخبار | 05/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.