نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 15 خرداد 1396
ساعت 11:35

به پایان رسیدن آپدیت های بازی Destiny

0 از 5

عدم ارائه آپدیت جدید برای Destiny و تمرکز استودیوی بانجی بر روی Destiny 2:

با توجه به اینکه بازی جدید Destiny 2 هم اکنون در مراحل ساخت و توسعه به سر می‌برد، استودیوی Bungie اعلام کرده که هیچ برنامه ای برای عرضه آپدیت های جدید مربوط به بازی قبلی Destiny ندارد.
استودیوی سازنده Bungie بر روی این موضوع تأکید داشته که آپدیت Age of Triumph بازی Destiny 1 ، درواقع آخرین بروزرسانی این بازی می‌باشد.
این استودیو اظهار داشت: «بیشتر شما در مورد امکان عرضه آپدیت جدید برای بازی قبلی سؤال می‌کنید. اما در حال حاضر تمام توجه و تمرکز ما بر روی Destiny 2 می‌باشد. همه‌ی ما در استودیوی Bungie تلاش می‌کنیم تا Destiny 2 را به گونه ای بسازیم که شایسته این جامعه طرفداران باشد.»
این استودیو ادامه داد: «هنگامی که Destiny 2 در ماه سپتامبر 2017 (شهریور 1396) عرضه گردد، طرفداران می‌توانند منتظر آپدیت های زیادی از آن باشند. امیدواریم بدانید که تا چه اندازه فیدبک های شما برای ما اهمیت دارد. مانند همیشه از اینکه ما را حمایت می‌کنید و ما را در ساخت بازیهای بهتر یاری می‌رسانید متشکریم.»
اگرچه عرضه آپدیت و بروزرسانی برای بازی Destiny 1 به پایان رسیده است اما طرفداران می‌توانند مطمئن باشند که استودیوی Bungie همواره به ارائه سرویس های پشتیبانی این بازی حتی پس از عرضه Destiny 2 ادامه خواهد داد.
Destiny 2 در ماه سپتامبر 2017 (شهریور 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که استودیوی Bungie در نمایشگاه امسال E3 جزئیات بیشتری در مورد این بازی ارائه کند.
Destiny 2 از نوع بازی های شوتر اول شخص اکشن نقش آفرینی چند نفره آنلاین است که دنباله عنوان قبلی Destiny (عرضه شده در سال 2014) می‌باشد.

م.حافظ | اخبار | 05/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.