نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 17 خرداد 1396
ساعت 13:42

تاریخ عرضه Hellblade: Senua’s Sacrifice + تریلر

5 از 5

تریلر و تاریخ عرضه بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice منتشر شد

سرانجام تاریخ عرضه بازی اکشن Hellblade: Senua’s Sacrifice کاری از استودیوی Ninja Theory اعلام شد. این استودیوی سازنده اعلام کرده است که Hellblade: Senua’s Sacrifice در تاریخ 8 آگست 2017 (17 مرداد 1396) برای پلتفرم های PC و PS4 عرضه خواهد شد. این بازی رسماً در مراسم Gamescom سال 2014 معرفی گردید و مدت زمان طولانی تاکنون در مراحل ساخت و توسعه به سر برده است اما سرانجام در آینده ای نزدیک طرفداران می‌توانند آن را تجربه کنند.

داستان بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice با الهام از اسطوره شناسی سلتی (Celtic) و اسکاندیناوی (Norse) طراحی شده و بعلاوه با داستان روانشناختی نیز ترکیب شده است. برخی از مسائل و مشکلات روانشناختی در این بازی اتخاذ شده و امیدواریم که استفاده از آنها با دقت و با مهارت صورت گرفته باشد.

استودیوی Ninja Theory به مناسبت اعلام تاریخ عرضه Hellblade: Senua’s Sacrifice تریلری نیز منتشر کرده که می‌توانید در ادامه متن مشاهده کنید. رئیس استودیوی Ninja Theory اظهار داشته است:

«بسیار خوشحالیم که تاریخ عرضه بازی Hellblade را هم اکنون پس از 3 سال ساخت و توسعه مستقل، اعلام کرده ایم. ما معتقدیم که بازی Hellblade یک تجربه کیفی AAA منحصر به فرد و عالی با قیمتی مناسب ارائه خواهد کرد.»

 Hellblade: Senua's Sacrifice عنوانی در ژانر اکشن هک اسلش در مد تک تفره می‌باشد و بعنوان یک بازی AAA مستقل تعریف شده است.

م.حافظ | اخبار | 07/06/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.