نویسنده: محمد فرزین پنج شنبه، 18 خرداد 1396
ساعت 10:54

Death Stranding در نمایشگاه E3 2017 حضور نخواهد داشت

0 از 5

بازی Death Stranding هیدئوکوجیما در E3 2017 نمایشی ندارد

باید گفت که متاسفانه طرفداران Hideo Kojima نباید منتظر شنیدن خبرهای چندانی از Death Stranding در نمایشگاه E3 امسال باشند چرا که آقای هیدیو کوجیما به تازگی با انتشار پستی در توییترگفته که بازی جدیدش یعنی Death Stranding در E3 2017 حضوری نخواهد داشت!

این خبر برای عده زیادی که منتظر بودند تا حداقل اطلاعات جدیدی -هر چقدر جزیی- در رابطه با این عنوان در مراسم E3 بشنوند قطعا ناامید کننده است.

Death Stranding سال گذشته در مراسم E3 معرفی شد و جزییات بیشتری از آن هم با انتشار تریلری در رویداد PlayStation Experience در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.( تریلر جدیدی از بازی Death Stranding )

این عنوان که در ابتدا به صورت انحصاری برای PS4 عرضه می شود و پس از آن هم با فاصله ای نامعلوم برای رایانه های شخصی روانه بازار خواهد شد از چهره بازیگران شناخته شده ای مثل Noma Reedus و Mads Mikkelsen در روند شخصیت پردازی بازی استفاده کرده است.

به هرحال با اینکه مطمئن شدیم در E3 چیز قابل توجهی از Death Stranding نخواهیم شنید انتظار می‌رود در هفته های اولیه پس از این مراسم اطلاعات مفصلی از این عنوان هیجان انگیز برای طرفداران منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.