نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 21 خرداد 1396
ساعت 16:35

E3 2017: خلاصه مهم ترین اخبار رویداد EA Play

5 از 5

مهم ترین اخبار کنفرانس خبری EA در E3 2017

کمپانی Electronic Arts کنفرانس خبری EA Play خود را برگزار کرد و بیشتر اخبار و اطلاعات ارائه شده در این کنفرانس خبری مربوط به بازی های از قبل معرفی شده بودند از قبیل Star Wars: Battlefront II ، Need for Speed: Payback و FIFA 18. بعلاوه این کمپانی تعدادی سورپرایز ارائه کرد از قبیل IP جدید BioWare با نام Anthem و همچنین بازی اکشن کو-آپ A Way Out.
در اینجا مهم ترین اخبار ارائه شده در رویداد EA Play را به اختصار گردآوری کرده ایم که می‌توانید به مشاهده آنها بپردازید.

ANTHEM
IP جدید BioWare
طی این مراسم IP جدیدی از استودیوی BioWare با نام Anthem  رونمایی شد و اولین تریلر آن به نمایش درآمد. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تریلر بازی Anthem  به این آدرس مراجعه فرمایید.

BATTLEFRONT 2
Star Wars Battlefront II
در این مراسم ویدئویی از بخش چند نفره بازی Star Wars Battlefront II نمایش داده شد که 15 دقیقه مبارزه در نقشه  Assault on Theed بر روی سیاره Naboo را نشان می‌داد. برای مشاهده آن به این آدرس مراجعه فرمایید. همچنین اعلام شد که این بازی سیزن پس نخواهد داشت و کاراکترها، مدها و نقشه های DLC  آن رایگان خواهند بود.

WAY OUT
A Way Out
کمپانی EA  در این مراسم بازی اکشن کو-آپ جدیدی با عنوان A Way Out را رونمایی کرد. معرفی این بازی یکی از بهترین لحظات کنفرانس خبری EA  به حساب می‌آید. مسئولیت ساخت این بازی بر عهده سازنده عنوان ماجراجوئی Brothers: A Tale of Two Sons است. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تریلر آن به این آدرس مراجعه فرمایید.

NFS
Need for Speed: Payback
در این مراسم 2 ویدئو از گیم پلی بازی ریسینگ Need for Speed: Payback منتشر شد که بخش های مربوط به سفارشی سازی و همچنین مسابقات آن را نمایش می‌داد. برای مشاهده آنها به این آدرس مراجعه فرمایید.

BATTLEFIELD
Battlefield 1
در این رویداد تریلری از بسته الحاقی آینده بازی Battlefield 1 با نام In The Name of the Tsar به نمایش درآمد. این بسته در ماه سپتامبر 2017 (شهریور 1396) عرضه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده تریلر آن به این آدرس مراجعه فرمایید.

FIFA
FIFA 18
در این مراسم تریلر و گیم پلی مربوط به بازی Fifa 18 نمایش داده شد. در ساخت این بازی غیر از ورژن Nintendo Switch آن، از موتور Frostbite استفاده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه فرمایید.

MADDEN
Madden NFL 18
طی این مراسم تریلری از بازی Madden NFL 18 منتشر شد که مد داستانی Longshot در این بازی را نمایش می‌داد. برای مشاهده تریلر ارائه شده به این آدرس مراجعه فرمایید.

VBA
NBA Live 18
تریلر جدیدی از بازی NBA Live 18 نیز در این مراسم به نمایش درآمد. همچنین اعلام شد که نسخه دموی این بازی در ماه آگست 2017 (مرداد 1396) ارائه خواهدشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تریلر به این آدرس مراجعه فرمایید.

EA
EA/Origin Access رایگان
سرویس های خدماتی EA Access  و  Origin Access به مدت یک هفته رایگان خواهند بود که از هم اکنون آغاز شده است. کاربران Xbox One از طریق سرویسEA Access   و کاربران PC از طریق سرویس Origin Access به بازی های رایگان تعیین شده دسترسی خواهند داشت. همچنین برای کاربران PS4 بازی های رایگان در نظر گرفته شده است.

تماشا کنید : E3 2017 | خلاصه ی کنفرانس خبری Ea Play در 12 دقیقه

م.حافظ | اخبار | 11/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.