نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 26 خرداد 1396
ساعت 23:58

تاریخ عرضه، تریلر و گیم پلی Wolfenstein 2: The New Colossus در E3 2017

5 از 5

تاریخ عرضه و تریلر دومین شماره از بازی ولفناشتاین با نام Wolfenstein 2: The New Colossus در E3 2017 

Bethesda با دست پر به E3 2017 آمده بود. علاوه بر پروژه هائی که این ناشر برای هدست های واقعیت مجازی معرفی کرد، دنباله ی The Evil Within 2 و Wolfenstein 2: The New Colossus هم معرفی شدند تا جشن طرفداران بتسدا کامل شود.

بجز تریلر معرفی بازی برای عموم، گیم پلی 30 دقیقه ای از The New Colossus پشت درهای بسته برای گروهی خاص از خبرنگاران به نمایش درآمد. MachineGames برای قسمت دوم از ولفناشتاین ادامه ی داستان قهرمان اولین شماره ی بازی یعنی BJ Blazkowicz را روایت می کند که البته از لحاظ جسمی شرایط مساعدی ندارد.

اولین مرحله از بازی، با چیزی که از Wolfenstein توقع داریم کمی متفاوت است. در گیم پلی که نمایش داده شد، قهرمان بازی در مرحله ی اول بواسطه ی زخم هائی که در Wolfenstein: The New Order برداشته در بیمارستان بسر می‌برد و توانائی راه رفتن ندارد و با صندلی چرخ دار تردد می کند. البته این محدودیت باعث نشده تا از درگیری با نازی ها چشم پوشی کند و در همان حال هم اسلحه به دست می گیرد و به سراغ نازی ها می‌رود.

Wolfenstein 2: The New Colossus در تاریخ 27 اکتبر ( 5 آبان ماه ) برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوتر های شخصی عرضه خواهد شد.

در ادامه می توانید تریلر بازی Wolfenstein 2: The New Colossus که در E3 2017 نمایش داده شد، البته با حذف بعضی قسمت های اضافی، تماشا کنید.

دانلود در: E3 2017 | تریلر بازی Wolfenstein 2: The New Colossus

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.