نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 29 خرداد 1396
ساعت 12:53

بازی Anthem و چشم انداز اول شخص و سوم شخص آن

0 از 5

بازی Anthem دارای دو چشم انداز اول شخص و سوم شخص خواهد بود

بازی Anthem یکی از بزرگترین و بهترین رونمایی ها در نمایشگاه امسال E3 بود و بسیاری از افراد را شگفت زده کرد. این بازی، بسیار زیبا و پر خطر به نظر می‌رسد. در حالیکه هنوز سؤالات و ابهامات زیادی در مورد آن وجود دارد اما به جرأت می‌توان گفت که بیشتر افراد نسبت به این بازی خوش بین هستند. اگر شما هم مانند ما فکر می‌کنید و بی صبرانه منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این بازی هستید، هم اکنون اطلاعات جذابی برای شما داریم.

اگر به خاطر داشته باشید تریلر معرفی این بازی با چشم انداز اول شخص آغاز شد و پس از مدتی به چشم انداز سوم شخص تغییر کرد. کارگردان این بازی آقای Jonathan Warner این موضوع را تأیید کرده است که چشم انداز اول شخص برای زمان قرارداشتن گیمرها در مناطق مرکزی بازی و چشم انداز سوم شخص برای زمان جستجو و کاوش دنیای خارجی بازی تعیین شده است. احتمالاً به این معناست که وقتی خارج از منطقه بیرونی باشید چشم انداز بازی اول شخص، و وقتی درون منطقه بیرونی باشید چشم انداز بازی سوم شخص خواهد بود.

بعلاوه آقای Warner تأیید کرد مکانیک های شگفت انگیز پرواز جت که در تریلر معرفی این بازی مشاهده کردیم تحت کنترل کامل گیمر قرار خواهد داشت. این موضوع بسیار شگفت انگیز است. علاوه بر این آقای Warner در توییتر در مورد موسیقی متن بازی نیز اظهار داشته که آهنگ ساز خلاق آنها روح تازه و زنده ای به دنیای بازی می‌بخشد.

بازی Anthem  در سال 2018 برای پلتفرم های PS4 ، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 19/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.