نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 29 خرداد 1396
ساعت 17:55

بازی Detroit: Become Human سال آینده عرضه می‌شود

0 از 5

بازی Detroit: Become Human در سال 2018 عرضه خواهد شد

کارگردان بازی آقای David Cage این موضوع را تأیید کرده است که بازی Detroit: Become Human در سال 2018 عرضه خواهد شد. این بازی کاری از استودیوی  Quantic Dream سازنده بازی هایی چون Heavy Rain و Beyond: Two Souls می‌باشد.

قبلاً هیچ اشاره ای به زمان عرضه این بازی نشده بود و حتی تریلر داستانی E3 2017 آن هم دربردارنده زمان عرضه ای برای آن نبود. اگرچه آقای Cage در نمایشگاه E3 در مصاحبه با GameSpot گفته بود که زمان عرضه این بازی برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

برخی از افراد معتقد بودند که Detroit: Become Human احتمالاً امسال عرضه می‌شود زیرا نام این بازی در فهرست عرضه های سال 2017 درج شده بود. اگرچه رئیس Worldwide Studios سونی آقای Shuhei Yoshida بعدها اظهار کرد که این فهرست اشتباه بوده است.

از طرف دیگر در مصاحبه ما با آقای Cage، ایشان موضوعات متفاوتی را مطرح کردند؛ در مورد اینکه چگونه می‌خواهد گیمر را شریک نویسنده، شریک کارگردان و شریک کاراکتر اصلی قرار دهد. ایشان حتی در مورد موضوعات دنیای واقعی از قبیل تروریسم و تأثیر آن بر روی داستان بازی صحبت کرد.

بازی Detroit: Become Human طی کنفرانس خبری E3 2017 سونی نمایش داده شد (تریلر E3 2017 بازی Detroit: Become Human). این بازی در ژانر اکشن ماجراجوئی و مد تک نفره طراحی شده و انحصاری PlayStation 4 می‌باشد. گیمر در این بازی از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش خواهد کرد. در اینجا کاراکترهای قابل بازی متعددی وجود دارند که در روند داستان ممکن است کشته شوند و داستان بازی بدون آنها ادامه می‌یابد. بنابراین پیامی مبنی بر گیم اوور شدن پس از مرگ یک کاراکتر وجود ندارد.

م.حافظ | اخبار | 19/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.