نویسنده: م.حافظ شنبه، 03 تیر 1396
ساعت 16:24

عرضه مستقل بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered

5 از 5

نسخه ریمستر بازی Call of Duty 4: Modern Warfare مستقلاً عرضه خواهد شد

سرانجام قرار است ورژن ریمستر Call of Duty 4: Modern Warfare به صورت مستقل عرضه گردد. کمپانی Activision تأیید کرده است که نسخه مستقل Call of Duty: Modern Warfare Remastered در راه است و در این هفته برای PS4 عرضه خواهد شد.

Modern Warfare Remastered برای PS4 در روز سه شنبه مورخ 27 ژوئن 2017 (6 تیر1396) از طریق بازار خرده فروش و PlayStation Store با قیمت 40 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. کمپانی اکتیویژن اشاره کرد که این ورژن برای پلتفرم های دیگر (احتمالاً منظورش PC و Xbox One بوده) نیز در آینده ارائه خواهد شد اما جزئیات دیگری در مورد تاریخ آن نگفت. همیشه  DLC های Call of Duty معمولاً یک ماه بعد از PS4 برای PC و Xbox One عرضه می‌شوند اما نمی‌دانیم که در مورد این نسخه ریمستر هم همین یک ماه طول می‌کشد یا خیر.

اگر در جریان باشید Call of Duty: Modern Warfare Remastered فقط همراه با نسخه ویژه بازی Call of Duty: Infinite Warfare (عرضه شده در سال 2016) قابل دسترسی بود و شایعاتی در مورد عرضه مستقل این بازی ریمستر در آینده به گوش می‌رسید. فهرست برخی از خرده فروش ها نیز این شایعات را تقویت کرده بود؛ مثلاً ماه گذشته GameFly به عرضه نسخه PS4 آن در 20 ژوئن (30 خرداد) و نسخه Xbox One در 30 جولای (29 تیر) اشاره کرده بود.

Modern Warfare Remastered شامل عملیات کامل از نسخه اورجینال 2007 بازی می‌باشد که از لحاظ صدا و گرافیک بهبود یافته و همچنین مد چندنفره (مولتی پلیر) آن نیز آپدیت شده است. بعلاوه DLC آن در قالب بسته Variety Map Pack در ماه مارس (اسفند-فروردین) ارائه شد که همان 4 نقشه موجود در DLC بازی Call of Duty 4 اورجینال را به همراه داشت.

duty

duty

duty

duty

duty

duty

duty

duty

duty

duty

duty

duty

duty

duty

duty

duty

م.حافظ | اخبار | 24/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.